Rosa fra rouladegade

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja hun bor her hos mig og til dagligt kalder vi hende thea. Men når vi bager hedder hun altså rosa og jeg hedder endten Konrad eller lise.

Her til aften blev sengetid rykket fra kl 19 og helt indtil kl 20.30, da thea ska ha boller med til frugt i børnehaven i morgen. Inden aftensmaden lavede jeg dejen, så den ku nå at hæve. Da thea så dejen ville hun jo hjælpe og det fik hun lov til, men boller var ik nok for i dag har jeg købt hjerte muffen forme, så hun ville også bage muffiens. 

Så alt i alt er det blevet til 8 muffiens, en chokoladkage, 32 boller og et stort fransbrød, som mig og kærsten ska til at prøvesmage nu, mens det stadig er lunt. 

Ikke dumt med en lille rosa ( thea 3 år ) i huset. Ville bare lige dele en lille hyggestund med jer vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Mamalou

StineW79 skriver:

Ja hun bor her hos mig og til dagligt kalder vi hende thea. Men når vi bager hedder hun altså rosa og jeg hedder endten Konrad eller lise.

Her til aften blev sengetid rykket fra kl 19 og helt indtil kl 20.30, da thea ska ha boller med til frugt i børnehaven i morgen. Inden aftensmaden lavede jeg dejen, så den ku nå at hæve. Da thea så dejen ville hun jo hjælpe og det fik hun lov til, men boller var ik nok for i dag har jeg købt hjerte muffen forme, så hun ville også bage muffiens. 

Så alt i alt er det blevet til 8 muffiens, en chokoladkage, 32 boller og et stort fransbrød, som mig og kærsten ska til at prøvesmage nu, mens det stadig er lunt. 

Ikke dumt med en lille rosa ( thea 3 år ) i huset. Ville bare lige dele en lille hyggestund med jer vh stine

Det lyder som en rigtig hyggestund! Og så med bagværk som ekstra bonus. Skønt!

Anmeld

1. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

StineW79 skriver:

Ihh hvor hyggeligt...

Anmeld

1. februar 2012

Phoenix

Det er jo ren idyl. Hvor herligt  

Anmeld

2. februar 2012

StineW79

Jeps det er bare så dejligt med en lille hjælper, som samtidig ka stå og fortælle de sjoveste må historie og sange. Vh stine

Anmeld

2. februar 2012

Diana...

Ihh hvor hyggeligt altså 

Anmeld

2. februar 2012

B&J

ej hvor er det fantastisk at have såda en rosa fra rouladegade hjemme hos jer hvor er det hyggeligt, sikke en god hjælper du har

Anmeld

2. februar 2012

StineW79

Ja køkkenet er i hvert fald blevet noget hyggeligere efter hun er kommet med i det! Og syntes godt nok det er imponerende hvor meget hun ka være med til at lave. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.