Fødsler-De Unge Mødre. Hvilken husker du bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.104 visninger
46 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

Anonym trådstarter

Den nye pige Line 

Det første jeg huskede hende for var hendes makeup,og nu er det optakten til fødslen. Hvor klare hun det bare fantastisk og sikke nogle skønne kommentare hun kommer med!! 

Har i set det? Der måtte gerne være flere fødsler i de unge mødre da! 

Hvilken fødsel fra De Unge Mødre husker du bedst?

Anonym da jeg har set at folk der opretter noget om dem fra d.u.m bliver kritiseret voldsomt og jeg ikke vile kunne googles 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Frk Mig

Anonym skriver:

Den nye pige Line 

Det første jeg huskede hende for var hendes makeup,og nu er det optakten til fødslen. Hvor klare hun det bare fantastisk og sikke nogle skønne kommentare hun kommer med!! 

Anonym da jeg har set at folk der opretter noget om dem fra d.u.m bliver kritiseret voldsomt og jeg ikke vile kunne googles 

det må være sofies .. jeg kan huske at hun sidder og siger til hendes mor at det gør rigtig ondt og moren sidder i en stol i hjørnet og kigger på hendes tlf og siger lige så stille " ja det gør ondt at få børn" Og sofie syntes det gør så ondt og beder om at få noget dope .. Hun er sq herlig ..

Anmeld

1. februar 2012

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Den nye pige Line 

Havde de samme tanker om Line - efter afsnittet igår.. Synes virkelig hun virker som en fornuftig "pige" på 20 år

Tja, husker Bente's, Malou Stella's, Camilla's og så Mellisa's..

Anmeld

1. februar 2012

Ka+Ma=Be

Den nye pige Line 

Jeg husker bedst Melissas. Jeg ved egentlig ikke hvorfor - måske fordi det var afsnit 200 og der var så meget påstyr omkring det!  

Og så husker jeg Bentes - mest fordi hun var så længe om at tage på hospitalet

Og så Amanda Sisses som endte i kejsersnit! Den ligger dybt i mig, da jeg selv fik kejsersnit med Benjamin 

Anmeld

1. februar 2012

Anonym trådstarter

Frk Mig skriver:

det må være sofies .. jeg kan huske at hun sidder og siger til hendes mor at det gør rigtig ondt og moren sidder i en stol i hjørnet og kigger på hendes tlf og siger lige så stille " ja det gør ondt at få børn" Og sofie syntes det gør så ondt og beder om at få noget dope .. Hun er sq herlig ..

Nåå jaaa Tænk at have så meget overskud under en fødsel..  Tror jeg havde kastet noget efter min mor hvis det var mig 

Anmeld

1. februar 2012

Frk Mig

Anonym skriver:

Nåå jaaa Tænk at have så meget overskud under en fødsel..  Tror jeg havde kastet noget efter min mor hvis det var mig 

Ja jeg syntes os det er helt vildt med overskud hun har ..

Anmeld

1. februar 2012

Nadia&Daniel

Katte87 skriver:

Jeg husker bedst Melissas. Jeg ved egentlig ikke hvorfor - måske fordi det var afsnit 200 og der var så meget påstyr omkring det!  

Og så husker jeg Bentes - mest fordi hun var så længe om at tage på hospitalet

Og så Amanda Sisses som endte i kejsersnit! Den ligger dybt i mig, da jeg selv fik kejsersnit med Benjamin 

Gud ja, Amanda sisse's.. Er hun egentlig ikke den første som har fået kejsersnit i serien??

Jeg kunne godt tænkte mig at se/opleve tvillinger i serien

Anmeld

1. februar 2012

Annana89

Helt kart Stines anden fødsel med Benjamin!

Hun ligger stort set bare os smiler hele fødsel igennem og hun får det bare til at se så "nemt" ud!!

Smuk fødsel hvis i sørg mig!

Anmeld

1. februar 2012

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Gud ja, Amanda sisse's.. Er hun egentlig ikke den første som har fået kejsersnit i serien??

Det har der været. Christina fra Hvidovre Hendes fødsel blev også vist i fjernsynet ,men jeg mindes den ikke som sådan.....  Nogen der kan fortælle om den???

Anmeld

1. februar 2012

Ka+Ma=Be

Nadia&Daniel skriver:

Jo det tror jeg faktisk! I hvert fald hvad man har set.

Der var jo hende tvillingemoren fra Hvidovre! Men ja jeg kunne også godt tænke mig at følge nogle tvillinger! Og meget gerne se en tvillingefødsel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.