Betyder mine drømme noget???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

Anonym trådstarter

Er så frustreret. Jeg elsker min kæreste men de sidste fire nætter har jeg drømt om andre. At jeg har været sammen med andre. Det har både været en mandlig pædagog fra vuggestuen, en ny veninde jeg lige har fået, min x kæreste og i nat var det om en fotograf jeg har snakket med ang at få taget billeder.

Hvad sker der lige? Drømmene har virkelig været meget virkelige og deltaljeret og når jeg er vågnet om morgenen har jeg haft en dejlig fornemmelse i kroppen a la sommerfugle i maven.

Hjæææææælp tøsser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Fenja09

Personligt ville jeg ikke ligge så meget i det - man siger at drømme er ens underbevidsthed, men hvad drømmene lige betyder er nok farligt at vove sig ud i, for det kan betyde alverden. Hvis du tænker at du måske har lyst til at være sammen med andre end din kæreste ( ubevidst) så tror jeg ikke at det er sådan det skal tydes. Men hvordan det så skal tydes er nok kun dig selv der kan svare på

Og så længe drømmene er behagelige for dig og ganske uskyldige, så nyd det

/Fenja

Anmeld

1. februar 2012

mariesmavse92

Ej hvor sjovt! De sidste fire nætter har jeg også haft meget detaljerede drømme om sex med andre end min mand. Underligt... Jeg lægger intet i det, de har heldigvis ikke ændret mit forhold til ham

Anmeld

1. februar 2012

Anonym trådstarter

mariesmavse92 skriver:

Ej hvor sjovt! De sidste fire nætter har jeg også haft meget detaljerede drømme om sex med andre end min mand. Underligt... Jeg lægger intet i det, de har heldigvis ikke ændret mit forhold til ham

Hvor pudsigt :-)

Anmeld

1. februar 2012

missie20

Anonym skriver:

Er så frustreret. Jeg elsker min kæreste men de sidste fire nætter har jeg drømt om andre. At jeg har været sammen med andre. Det har både været en mandlig pædagog fra vuggestuen, en ny veninde jeg lige har fået, min x kæreste og i nat var det om en fotograf jeg har snakket med ang at få taget billeder.

Hvad sker der lige? Drømmene har virkelig været meget virkelige og deltaljeret og når jeg er vågnet om morgenen har jeg haft en dejlig fornemmelse i kroppen a la sommerfugle i maven.

Hjæææææælp tøsser

Drømme betyder slet ikke det man lige tror de gør. Engang drømte jeg at jeg fødte en lille baby, og fortalte om drømmen til min daværende svigermor. Med det samme spurgte hun om kønnet på babyen, derefter jeg svarede det var en pige. Så sagde hun tillykke med dit nye job. Og hun vidste slet ikke jeg havde fået et nyt job dagen i forvejen...
Så tror slet ikke du skal lægge så meget i dine drømme. Måske savner du lidt kæreste tid sammen med din fyr...Bare et gæt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.