Hva kan Vi kan gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2012

Clisolka

fif skriver:

Hej derude

Sagen er, at vores pige på 14 måneder har haft det skidt, siden lørdag med opkast/dårlig mave!! Det begyndte at gå lidt bedre i går og hun spiste lidt brød/kiks, men her igen idag har hun kastet op.

Vi har læst os frem til, at man ikke skal give mælk for så kaster man op igen, men Vi tænker hun kan jo ik bare leve af vand, saftevand for hun er sgu en lille fis i forvejen!!! har ikke snakket med lægen endnu, men hvis det blir ved ringer jeg. Hva har I gjort når jeres små pus havde det sådan??

Tak....

Isabella havde maveomgangen i hele sidste uge - fra søndag til lørdag, dog uden opkast. Vi sørgede for at give hende noget saftevannd, hun elsker det.... Vi prøvede at give hende noget ristet toastbrød - og det hjalp på maven! 2 dage, så var hendes mave i orden igen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Laulund87

fif skriver:

Ok jamen det vil jeg prøve så!! taak for dit råd...

Selv tak

Anmeld

1. februar 2012

fif

Thalita skriver:

Åh, hvor træls 

Prøv med noget sødt, hvis du ikke har prøvet. Hun skal da have noget ned det lille pus 

Ja, det jo lige det.. Det er lidt frustrende, men vil prøve mig frem og så købe nogle chips imorgen og se om det kan friste hende

Anmeld

1. februar 2012

fif

Babymor2010 skriver:

Isabella havde maveomgangen i hele sidste uge - fra søndag til lørdag, dog uden opkast. Vi sørgede for at give hende noget saftevannd, hun elsker det.... Vi prøvede at give hende noget ristet toastbrød - og det hjalp på maven! 2 dage, så var hendes mave i orden igen. 

Ok, det er sku ik sjovt.. men hun gider ik spise noget, hun kan godt virke lidt interesseret i det, men jeg tror at hun ved at hun kan blive dårlig af at spise noget så derfor lader hun være... Men vil da prøve med saftevanden imorgen..

Anmeld

1. februar 2012

MyLittleBaby

fif skriver:

Ja, det jo lige det.. Det er lidt frustrende, men vil prøve mig frem og så købe nogle chips imorgen og se om det kan friste hende

Ja, det synes jeg også at du skal 

Ellers kan jeg da sige at min datter er helt vild med saltstænger, det kunne måske også være en god idé 

Lige i denne periode må man vidst gerne tænke lidt bort fra sundheden 

Anmeld

1. februar 2012

fif

Thalita skriver:

Ja, det synes jeg også at du skal 

Ellers kan jeg da sige at min datter er helt vild med saltstænger, det kunne måske også være en god idé 

Lige i denne periode må man vidst gerne tænke lidt bort fra sundheden 

Hehe ja det har du ret i har jeg osse prøvet, gider hun heller ik!! Jo en ting hun vil ha er rosiner, men det er heller ik super godt for maven!

Anmeld

1. februar 2012

Clisolka

fif skriver:

Ok, det er sku ik sjovt.. men hun gider ik spise noget, hun kan godt virke lidt interesseret i det, men jeg tror at hun ved at hun kan blive dårlig af at spise noget så derfor lader hun være... Men vil da prøve med saftevanden imorgen..

Nej, det er ikke sjovt! Jeg hader når de små ikke vil spise noget. De første par dage kunne vi heller ikke få mad i hende, men så længe hun drak og var frisk var jeg ikke bekymret  Du skal blot sørge for at hun får sukker og salt, når ikke hun vil spise noget, så skal det nok gå 

Anmeld

1. februar 2012

fif

Babymor2010 skriver:

Nej, det er ikke sjovt! Jeg hader når de små ikke vil spise noget. De første par dage kunne vi heller ikke få mad i hende, men så længe hun drak og var frisk var jeg ikke bekymret  Du skal blot sørge for at hun får sukker og salt, når ikke hun vil spise noget, så skal det nok gå 

Jaa, jeg må prøve mig frem så Tak for det!!

Anmeld

1. februar 2012

Clisolka

fif skriver:

Jaa, jeg må prøve mig frem så Tak for det!!

Anmeld

1. februar 2012

MyLittleBaby

fif skriver:

Hehe ja det har du ret i har jeg osse prøvet, gider hun heller ik!! Jo en ting hun vil ha er rosiner, men det er heller ik super godt for maven!

Nej, rosiner kan ikke ligefrem hjælpe hendes mave med at blive almindelig igen 

Jeg håber ihvertfald at hun bliver frisk igen snart 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.