flaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

NinaNymannMadsen

ved ikk om den skal ligge her.

nå men sagen er den at nu får min datter flaske døgnet rundt. Det er vi lige begyndt på.
men hvordan gør i med flasken til nat?
vi koger vandet og lader det køle ned og putter så pulveret i når hun skal ha noget at spise og så bliver det jo varmet. men hvordan gør i til nat, for det larmer jo at skal til at varme den igen for vores mikroovn bipper og så vågner den store bare. og hvordan gir i barnet den om natten inde i sengen eller i stuen eller sådan noget?

del jeres erfaringer med flaske også gerne om hvad i gør om dagen. er første gangs flaskebarns mor.
den store fik bryst hele vejen igennem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

lycly

Hvad med at anskaffe en flaskevarmer til om natten? 

Jeg giver hende flasken i sengen om natten, uden at tage hende op. Så sover hun nemlig bare fint og uforstyrret videre bagefter.

Jeg gør flaskerne klar om aftenen med vand, og så putter jeg pulver i, lige inden hun får den. Nogen gange sætter jeg dog en færdigblandet flaske i køleskabet, så den bare skal varmes i mikroovnen. Det er klart det nemmeste, og det er sådan jeg gør i løbet af dagen. Så kan man nemlig også gøre den klar mens man har bebs på armen. Det er meget svært at komme pulveret i flasken, med en baby på den ene arm!

Anmeld

1. februar 2012

NinaNymannMadsen

LunaLykke skriver:

Hvad med at anskaffe en flaskevarmer til om natten? 

Jeg giver hende flasken i sengen om natten, uden at tage hende op. Så sover hun nemlig bare fint og uforstyrret videre bagefter.

Jeg gør flaskerne klar om aftenen med vand, og så putter jeg pulver i, lige inden hun får den. Nogen gange sætter jeg dog en færdigblandet flaske i køleskabet, så den bare skal varmes i mikroovnen. Det er klart det nemmeste, og det er sådan jeg gør i løbet af dagen. Så kan man nemlig også gøre den klar mens man har bebs på armen. Det er meget svært at komme pulveret i flasken, med en baby på den ene arm!

ja det kunne være vi skulle.
eller ved ikk rigtig for hun sover faktis næsten hele natten når hun har fået sin aften flaske inden vi går i seng.

det er kun 2 nætter indtil videre hvor hun har fået flaske hele dagen lang, og første nat sov hun fra 8 aften til 6 morgen og igår til idag sov hun fra 9 til 5:15 og fik en flaske og en time mere.

vi koger vandet og hælder på de flasker vi skal bruge i løbet af dagen, og lader dem køle og tager en af gangen og putter puilver i og varmer når hun skal ha den om dagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.