Flere børn.? er itvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
16 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg er kommet en del itvivl om jeg skal havde flere børn
Min kæreste ønsker sig meget en lille ny ( han har ingen børn) og på den ene side vil jeg rigtig gerne havde en lille mere, men på den anden side har jeg ikke lyst for kan se hvor meget frihed det giver nu mine børn er blevet lidt større (mellem 5 og 2 år)

Jeg har nydt mine graviliteter og elsker små babyer, MEN nyder også at mine børn nu selv begynder at kunne en masse..

Kæresten vil helst havde en ny nu og her.. På den ene side viljeg også gerne og på den anden bare nyde dem jeg har nu

Er så splittet  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Peanut

Hvor mange børn har du nu her?

Anmeld

1. februar 2012

Anonym trådstarter

Peanut skriver:

Hvor mange børn har du nu her?

To stk

Anmeld

2. februar 2012

Peanut

Anonym skriver:

To stk

Det jo svært at vide hvordan du har det 

Du må mærke efter indeni 

Men har i været længe sammen, eller?

Personligt synes jeg ikke at det er for mange at have 3 børn, så er der jo også stadig plads i en alm. personbil 

Anmeld

2. februar 2012

Anonym trådstarter

Peanut skriver:

Det jo svært at vide hvordan du har det 

Du må mærke efter indeni 

Men har i været længe sammen, eller?

Personligt synes jeg ikke at det er for mange at have 3 børn, så er der jo også stadig plads i en alm. personbil 

Vi har været sammen i 1,5 år...

Vores bil er meget lille så der vil ikke kunne være 3 børn i den.. Så vis det bliver til en mere er vi nød til at skifte bil 

Men jeg savner jo lidt graviliteten og en lille baby

Anmeld

2. februar 2012

Den lykkelige

Man kan jo ikke sige hvad du skal.. for du må mærke efter i dig selv og finde ud af hvad der er rigtig for dig..
Men hvis det var mig ville jeg gøre det!! Også inden der bliver for langt imellem den lille ny og dine to andre børn.. og hvis du nu er glad for hvordan det er med dine børn (hvor den yngste er 2 år).. så går det jo lyn hurtig til den lille ny også vil blive mere selvstændig.. 2 år også vil du have samme følelse..
Men det e jo selvfølgelig din beslutning.. men kan godt forstå hvis din kæreste gerne vil have "sin egen"..
Held og lykke med det!

Anmeld

2. februar 2012

twinboys

Mellem linierne kan jeg høre du er lidt skruk... og du nyder også lidt friheden med de store... Men inden du ser dig om er din lille jo også stor... og ja så har i også et lille ekstra bevis på jeres kærlighed... nemlig et lille kærlighedsbarn sammen...

Anmeld

2. februar 2012

twinboys

Mellem linierne kan jeg høre du er lidt skruk... og du nyder også lidt friheden med de store... Men inden du ser dig om er din lille jo også stor... og ja så har i også et lille ekstra bevis på jeres kærlighed... nemlig et lille kærlighedsbarn sammen...

Anmeld

2. februar 2012

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

JA lidt  Men vis der skal en til ind skulle det gerne være nu da jeg heller ikke ønsker starte helt forfra

Anmeld

2. februar 2012

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Man kan jo ikke sige hvad du skal.. for du må mærke efter i dig selv og finde ud af hvad der er rigtig for dig..
Men hvis det var mig ville jeg gøre det!! Også inden der bliver for langt imellem den lille ny og dine to andre børn.. og hvis du nu er glad for hvordan det er med dine børn (hvor den yngste er 2 år).. så går det jo lyn hurtig til den lille ny også vil blive mere selvstændig.. 2 år også vil du have samme følelse..
Men det e jo selvfølgelig din beslutning.. men kan godt forstå hvis din kæreste gerne vil have "sin egen"..
Held og lykke med det!

Ja kan jeg også og vil meget gerne give ham det.. Tror bare jeg er bekymret for at den frihed ryger helt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.