Søger køredragt og jakke i str. 56

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
643 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

LykkeB

Jeg søger en køredragt og en jakke til en lille nyfødt, gerne str. 56 og evt. mærkerne Molo eller Mikk-line, eller noget i den dur 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Albsil

Jeg har en helt ny molo fleecedragt. godt nok er den str 68. men hvis hun skal kunne passe den indtil vinteren slutter skal den vel også være større end 68? jeg har ihvertfald altid købt dem større så jeg ikke skulle ud og købe flere gange:-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. februar 2012

LykkeB

Albsil skriver:

Jeg har en helt ny molo fleecedragt. godt nok er den str 68. men hvis hun skal kunne passe den indtil vinteren slutter skal den vel også være større end 68? jeg har ihvertfald altid købt dem større så jeg ikke skulle ud og købe flere gange:-)

Jeg skal først føde i starten af marts, så det bliver et forårsbarn, derfor den ikke skal være så stor. Derudover glemte jeg at skrive at jeg venter en dreng ;-) ellers rigtig fin dragt..

Anmeld

2. februar 2012

Albsil

LykkeB skriver:

Jeg skal først føde i starten af marts, så det bliver et forårsbarn, derfor den ikke skal være så stor. Derudover glemte jeg at skrive at jeg venter en dreng ;-) ellers rigtig fin dragt..

ja så bliver den nok lige stor nok:-)

Anmeld

7. februar 2012

Mivsen

LykkeB skriver:

Jeg søger en køredragt og en jakke til en lille nyfødt, gerne str. 56 og evt. mærkerne Molo eller Mikk-line, eller noget i den dur 

Hey yndlings! 

Jeg har en helt ny dragt i blå nuancer, i str 56.. Ved ikke om det er noget?

Anmeld

7. februar 2012

LykkeB

Mivsen skriver:

Hey yndlings! 

Jeg har en helt ny dragt i blå nuancer, i str 56.. Ved ikke om det er noget?

Har bestilt en over nettet i fredags, men vil gerne lige se din dragt. Bestilte en fra mikk-line der var på tilbud til 150kr, så nu venter jeg bare på posten

Anmeld

7. februar 2012

Mivsen

LykkeB skriver:

Har bestilt en over nettet i fredags, men vil gerne lige se din dragt. Bestilte en fra mikk-line der var på tilbud til 150kr, så nu venter jeg bare på posten

Er hjemme i dag, så du kommer bare hvis du har lyst?

Anmeld

7. februar 2012

LykkeB

Mivsen skriver:

Er hjemme i dag, så du kommer bare hvis du har lyst?

Okay. Kommer lige forbi så

Anmeld

7. februar 2012

Mivsen

LykkeB skriver:

Okay. Kommer lige forbi så

Så gør jeg the'en klar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.