Feber baby vil ikke spise.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.245 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

Trine89

Det går vel ikke hvis hun får lidt at spise?? 

Hun får måske 5-6 skefulder af sin grød og sutteflasken tager hun måske 50 ml fra?

Hun drikker lidt vand og har fint med tissebleer.

men hun skal vel også have noget mad??

Trine 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Nettemor

hvor meget spiser du selv hvis du ligger med feber

så længe hun har gode bleer og ikke er helt slap og ikke til at komme i kontakt med så skal du ikke være bekymret..

Anmeld

1. februar 2012

Zeus

Trine89 skriver:

Det går vel ikke hvis hun får lidt at spise?? 

Hun får måske 5-6 skefulder af sin grød og sutteflasken tager hun måske 50 ml fra?

Hun drikker lidt vand og har fint med tissebleer.

men hun skal vel også have noget mad??

Trine 

Jeg ville nok give lægen et kald De plejer at sige, at man skal kontakte dem, hvis de ikke vil drikke/spise, og hvis de ikke fylder bleen ordentligt...

Anmeld

1. februar 2012

Trine89

Zeus skriver:

Jeg ville nok give lægen et kald De plejer at sige, at man skal kontakte dem, hvis de ikke vil drikke/spise, og hvis de ikke fylder bleen ordentligt...

Hendes Bleer er fine. og hun får lidt vand. en gang i timen.. 

Men jah kan være jeg lige skulle ringe ned og hører hvad de siger. 

Anmeld

1. februar 2012

Trine89

nettemor skriver:

hvor meget spiser du selv hvis du ligger med feber

så længe hun har gode bleer og ikke er helt slap og ikke til at komme i kontakt med så skal du ikke være bekymret..

Jamen det er rigtig nok.. 

Hun har det som sådan fint nok. lidt pylleret (men det er jo at forvente) og kan da komme med et smil og et lille grin ind i mellem.. 

Anmeld

1. februar 2012

Chris86

Som nettemor skriver: hvor meget spiser du selv når du har feber
Får altid at vide, at så længe de drikker noget, så går det....

Anmeld

1. februar 2012

LR85

Det er helt fint. Alt efter hvor gammelt dit barn er så giv lidt kiks, evt mariekiks, det fremmer tørsten. 

Anmeld

1. februar 2012

Nettemor

Trine89 skriver:

Jamen det er rigtig nok.. 

Hun har det som sådan fint nok. lidt pylleret (men det er jo at forvente) og kan da komme med et smil og et lille grin ind i mellem.. 

så tror jeg du skal tage det stille og roligt og se det lidt an.. så længe der er fin kontakt og gode bleer så vil lægen højst sandsynlig ikke gøre noget alligevel.. medmindre du har mistanke om noget øre problemer..

Anmeld

1. februar 2012

Trine89

nettemor skriver:

så tror jeg du skal tage det stille og roligt og se det lidt an.. så længe der er fin kontakt og gode bleer så vil lægen højst sandsynlig ikke gøre noget alligevel.. medmindre du har mistanke om noget øre problemer..

Okay.. Tusind tak for svar. 

Nej tror ikke der er noget ørene. Hun har feber fordi hun i går fik sit 5 mdr stik

Anmeld

1. februar 2012

Trine89

louiseandersen85 skriver:

Det er helt fint. Alt efter hvor gammelt dit barn er så giv lidt kiks, evt mariekiks, det fremmer tørsten. 

Hun er kun 5 mdr.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.