Hvad gør man....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2012

dpb

Maja84 skriver:

hm tror godt det kan gøres billigere egentlig.... prøv at se her

sort kappe 130 kr
briller + stav 130 kr
evt kost 30 kr
billig hvid skjorte fra h&m 70 kr
evt ansigtsmaling, så du kan lave lynet i hans pande 30 kr

ialt ca 390 uden fragt
Tror sagtens det kunne blive en flot harry potter, og selvom det er nogle penge er det noget billigere end 1000 kr og kappen kan jo bruges igen til feks vampyr, heks eller lignende

http://kostumeoutlet.dk/fastelavnskostumer-50/fast elavnskostumer-til-boern-52/frankenstein-sort-kapp e-uden-krave-2411.html

http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site=76& vn=179-005374

http://www.br.dk/Brands/HALLOWEEN/Heksekost.aspx?i d=711220&vid=430201

hehe.. tak. Har dog regnet lidt på det og med fragt kan jeg lige så godt bestille kappe, briller og stav ved fuglsang og så håbe de har den hvide skjorte i vores egen h&m

Syntes det er svært, for stod det til min kæreste måtte der maks bruges 180-200kr på det som de andre fra br han har...  så de knap 500,- jeg er kommet ned på er stadig ikke sikkert jeg kan sælge til ham, men må prøve

Tusinde tak for din hjælp

Qnuz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Pikku Myy

Har du prøvet at kigge på engelske hjemmesider? Jeg fandt denne på Amazon: http://www.amazon.co.uk/Rubies-3-5378-Potter-Costume/dp/B00068OJ44/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1328100114&sr=8-1

Jeg har godt nok lidt svært ved at finde ud af størrelsen, men det virker som om det er one size fits all...

Anmeld

1. februar 2012

Kløver

dpb skriver:

hehe.. tak. Har dog regnet lidt på det og med fragt kan jeg lige så godt bestille kappe, briller og stav ved fuglsang og så håbe de har den hvide skjorte i vores egen h&m

Syntes det er svært, for stod det til min kæreste måtte der maks bruges 180-200kr på det som de andre fra br han har...  så de knap 500,- jeg er kommet ned på er stadig ikke sikkert jeg kan sælge til ham, men må prøve

Tusinde tak for din hjælp

Qnuz

NÅ ja tænkte ikke lige på fragt. Måske du kan overtale din søn til at være noget andet, I kan jo evt sammen tage i feks br og sige han må være det han har lyst til, så længe kostumet koster under feks 250 kr eller hvad dig og din mand bliver enige om håber uanset at i finder ud af noget til ham, og har får en dejlig fastelavn

Anmeld

1. februar 2012

Fru Vinther

Måske kan du prøve nogle genbrugsbutikker?

Hvis du har en stof2000 i nærheden, kan du kigge forbi og se om de ikke har et stykke sort stof liggende på deres tilbuds-bord. Der kan man tit finde gode stykker stof til en billig penge.

Så skal du bare ha fat i et langt stykke bånd og finde én der kan sy det på foroven på stoffet og VUPTI... så er kappen hjemme 

Held og lykke i jagten.. 

Anmeld

1. februar 2012

dpb

Pikku Myy skriver:

Har du prøvet at kigge på engelske hjemmesider? Jeg fandt denne på Amazon: http://www.amazon.co.uk/Rubies-3-5378-Potter-Costume/dp/B00068OJ44/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1328100114&sr=8-1

Jeg har godt nok lidt svært ved at finde ud af størrelsen, men det virker som om det er one size fits all...

tror ikke lige jeg tør begive mig ud i at bestille derfra... Har aldrig bestilt fra en udenlandsk side før og syntes ikke det er betryggende at jeg ikke kan finde fragtpriser

Men tak for forslaget

Qnuz

Anmeld

1. februar 2012

dpb

Maja84 skriver:

NÅ ja tænkte ikke lige på fragt. Måske du kan overtale din søn til at være noget andet, I kan jo evt sammen tage i feks br og sige han må være det han har lyst til, så længe kostumet koster under feks 250 kr eller hvad dig og din mand bliver enige om håber uanset at i finder ud af noget til ham, og har får en dejlig fastelavn

Ja, vi ender nok i BR endnu engang.... ville bare ønske at jeg kunne opfylde hans ønske Eller at man havde været forudseende efter fastelavn for et par år tilbage og i det mindste købt de ting der er onesize da jeg kan huske at der var mange der solgte ud til rigtig billige priser Dengang havde det bare ikke hans interesse...

Qnuz

Anmeld

1. februar 2012

dpb

Fru Vinther skriver:

Måske kan du prøve nogle genbrugsbutikker?

Hvis du har en stof2000 i nærheden, kan du kigge forbi og se om de ikke har et stykke sort stof liggende på deres tilbuds-bord. Der kan man tit finde gode stykker stof til en billig penge.

Så skal du bare ha fat i et langt stykke bånd og finde én der kan sy det på foroven på stoffet og VUPTI... så er kappen hjemme 

Held og lykke i jagten.. 

Har også overvejet næste gang jeg skal til byen lige og se om jeg kan svinge et smut forbi genbrugs butikkerne herned og se om de skulle have noget brugbart... det er bare langt fra altid jeg har den mulighed og dem vi har er ikke særlig velassorterede

Har ikke en stof200 i nærheden... og kender ikke lige nogen der kan sy

Qnuz

Anmeld

1. februar 2012

Pikku Myy

dpb skriver:

tror ikke lige jeg tør begive mig ud i at bestille derfra... Har aldrig bestilt fra en udenlandsk side før og syntes ikke det er betryggende at jeg ikke kan finde fragtpriser

Men tak for forslaget

Qnuz

Det afhænger selvfølgelig af ens temperament og erfaringer. Vi har rigtig gode erfaringer med at bestille fra udlandet, bl.a. gennem amazon. Meget bedre end vi har med at bestille fra danske hjemmesider.

Fragten kan du se inden du trykker endeligt ok, så du behøver ikke være "bange". Da vi bestilte et kostume hjem fra England var fragten omkring 6+, hvilket (med de kurser der er) betød at det ialt var billigere end hvis vi havde købt noget tilsvarende i BR...

Hvis jeg var dig, ville jeg prøve at lure lidt. Så længe du ikke trykker dine betalingsoplysninger ind, kan der jo ikke ske noget

Anmeld

6. februar 2012

Fru Vinther

Jeg har lige set en reklame for www.partyshoppen.dk hvor de sælger kostumer i alle størrelser.

Har været inde på siden og lure lidt og de sælger faktisk et Harry Potter-"kit" men det er kun tilbehøret og det koster 340 kroner 

Til gengæld har de mange andre fastelavnsdragter til under 200 kroner, så måske du kan finde noget der hvis det ikke bliver til Harry Potter?

Anmeld

6. februar 2012

M&M's Mor

dpb skriver:

Når ens ældste gerne vil være Harry Potter og det nærmest er umuligt at opfylde fordi:

1. hans str er udsolgt mange steder.(str.140/ 8-10år)

2. man ikke lige har omkring 1000,- kr til at kaste efter en udklædning til en enkelt dag for ja, kappen kunne fåes (er dog udsolgt) til 299,- hos eurotys, men så kommer briller, stav, skjorte, slips osv. lige oveni 

Hvorfor skal knægten også lige vælge det tema, det år det ikke lige fåes i BR osv. ??? arrghh, what to do

Qnuz

http://festogfarver.dk/kostumer-1/dreng-9/kapper-kofter-16/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.