Hjælp til skoletaske søges - hvilken model???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.528 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

Alexander071106sMor

Alexander skal starte i SFO 1.4, og i 0. klasse efter sommerferien. Så derfor vil vi bruge sommeren på at finde den perfekte taske til ham .Jeg står mellem LEGO og jeva, men mangler erfaringer (både gode og dårlige) med begge modeller...Hvilke taske bruger jeres barn/børn, eller hvilken agter i at købe? Hvad er godt og hvad er skidt? På forhånd 1000 tak for jeres tilbagemeldinger Mvh Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Malthesmoar

Jeg har lige købt denne til og opfylder alle kravhttp://www.google.dk/search?hl=da&client=safari&q=ticket+to+heaven+skoletaske&gs_sm=c&gs_upl=3338l3837l0l5334l2l2l0l0l0l0l342l512l0.1.0.1l2l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&biw=1024&bih=690&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=neAoT6CzO43GtAbqseiwAQDer er alle de stropper der kræves for god komfortTermo i et rum til madkasseGymtaske medfølgerFik den på tilbud til 349,- nedsattes 599,-

Anmeld

1. februar 2012

musse1

vores som går i 1 klasse har lego og vores den næste osm skal i skole nu, har vi også lige købt en lego til..

de måtte selv vælge til dels, vi havde et  par krav og det var, at der var god støtte i ryggen og den skulle sidde godt.

lego har sådan en hård bund, at når de sætter deres taske, når det er vådt, bliver hele tasken ikke våd, det syns jeg er rart. der er også sådan, de lige spænder om maven, så den sidder rigtigt

vi stod også mellem lego og jeva men da lego også opfyldte vores krav, og drengene har syns de var noget mere spænde med motiver osv. bliv det den 

vi har ikke oplevet noget dårligt, man skal bare huske og købe panalhus ved siden af, syns det er lidt dårligt det ikke følger med, men gør det nok heller ikke med den anden. 

der er gymnastiktaske med dem begge hvilket er meget rart 

så jeg syns i skal ud, og se på de to skoletasker, og se hvad der sidder bedst på jeres barn 

Anmeld

1. februar 2012

dpb

Nu går Alexander jo så i 2.klasse, men de gange vi har købt taske til ham har valget også stået i mellem LEGO og JEVA Vi endte med en LEGO ganske enkelt fordi det i sidste ende var den der passede ham bedst og kunne fåes med et motiv der passede herren.

Lige præcis de to du nævner der vil jeg mene er lige gode... ud fra hvad jeg har fundet ud af de andre år, så det er mest en smagssag. Så mit umiddelbare råd er at tage knægten med på taske shopping når nu du har indsnævre feltet så meget 

Det eneste minus jeg har fundet er at jeg syntes madkasse og termorum er lidt småt, men det er så også det ville gerne at man kunne lægge en lille yoghurt ned i termorummet også sammen med madkassen

God jagt

Qnuz

Anmeld

1. februar 2012

LinLin

Jeg har allerede købt Davids skoletaske - han starter også efter sommerferien... Det blev en Lego med Ninjago ;-) synes den virker super god! Og så fik jeg den til halv Pris i ToysRus ;-)

Anmeld

1. februar 2012

Alexander071106sMor

dpb skriver:

Nu går Alexander jo så i 2.klasse, men de gange vi har købt taske til ham har valget også stået i mellem LEGO og JEVA Vi endte med en LEGO ganske enkelt fordi det i sidste ende var den der passede ham bedst og kunne fåes med et motiv der passede herren.

Lige præcis de to du nævner der vil jeg mene er lige gode... ud fra hvad jeg har fundet ud af de andre år, så det er mest en smagssag. Så mit umiddelbare råd er at tage knægten med på taske shopping når nu du har indsnævre feltet så meget 

Det eneste minus jeg har fundet er at jeg syntes madkasse og termorum er lidt småt, men det er så også det ville gerne at man kunne lægge en lille yoghurt ned i termorummet også sammen med madkassen

God jagt

Qnuz

Jeg synes også LEGO har federe motiver end jeva selvom det jo ikke skal komme an på det i den sidste ende

Anmeld

1. februar 2012

Alexander071106sMor

dpb skriver:

God jagt

Qnuz

Og jo jeg synes også jeg har fået det snævret meget ind, og selvfølgelig skal han med ud og prøve dem synes også det var en smart detajle det med at bunden er af plastik på LEGO's taske og penalhus har han i forvejen så det er ok at det skal købes ved siden af Tak for rådet

Anmeld

1. februar 2012

Lone Jakobsen

har har den mellemste en jeva og den ældste en lego.

jeg synes umiddelbart at den fra Lego virker mere stiv i det, og en anelse mere tung. men ellers synes jeg begge tasker er rigtig gode.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.