Har min datter allergi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

Orkide86

Vi fik kat forrig lørdag, og så natten til søndag og hele søndah, nød hun hele tiden, var meget rød under øjnene og snottet rendte ud af hende siden har det ikke været så slemt men hun er stadig snottet. Og har noget eksem..

Kan hun være allergisk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

FamilenStorm

Mirjam123 skriver:

Vi fik kat forrig lørdag, og så natten til søndag og hele søndah, nød hun hele tiden, var meget rød under øjnene og snottet rendte ud af hende siden har det ikke været så slemt men hun er stadig snottet. Og har noget eksem..

Kan hun være allergisk?

Det kunne desværre godt lyde sådan.. Jeg ville gi lægen et kald og høre om du kunne få hende testet..

Anmeld

1. februar 2012

Orkide86

Ja  det må jeg hellere, for så er vi nød til skal af med katten hvis hun er det.

Anmeld

1. februar 2012

jydeinden

Mirjam123 skriver:

Ja  det må jeg hellere, for så er vi nød til skal af med katten hvis hun er det.

det behøver jo ikke være dyre allergi, der findes mange former for allergi, af samme årsag vil man mange gange idag teste via blodprøve

Anmeld

1. februar 2012

Lone Jakobsen

æv æv, jeg håber ikke din datter har allergi, men vil give de andre ret i at det godt kan lyde sådan.

jeg har selv svær allergi overfor katte, og det er præcis den slags symptomer jeg får. især hvis jeg bliver kradset af en kat, så får jeg store blæner som klør rigtigt meget.

dog skal du huske på, at sku det være allergi og i skiller jer af med katten, så kan der gå op til 2 uger før hendes symptomer er helt væk (hvis hun ikke får medicin) der kan nemlig sidde skæl og hår fra katten over alt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.