Kan jeg tillade mig at tage afsted?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.167 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

KissMe

Jeg har det som om det er 100 aar siden jeg sidst var i Tokyo, men så inviterede min storebror mig til en endags shoppingtur på loerdag.  Assa!!

Problemet er bare, kan jeg tillade mig at tage med og lade min far passe Heesun den dag? Hun vil vaere 8 mdr 2 uger og 5 dage. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Carl-Emil's mor

KissMe skriver:

Jeg har det som om det er 100 aar siden jeg sidst var i Tokyo, men så inviterede min storebror mig til en endags shoppingtur på loerdag.  Assa!!

Problemet er bare, kan jeg tillade mig at tage med og lade min far passe Heesun den dag? Hun vil vaere 8 mdr 2 uger og 5 dage. 

Ej men sødeste du nu må du altså lige.... En del børn går i institution i den alder så selvfølgelig kan du lade din far der kender din datter passe hende for St tage en tur dertil hvis du havde haft en kæreste havde det jo bare været ham der havde tid med din datter men nu er det din far der bliver så heldig.. Nyd din tur

Anmeld

1. februar 2012

KissMe

Höör skriver:

Ej men sødeste du nu må du altså lige.... En del børn går i institution i den alder så selvfølgelig kan du lade din far der kender din datter passe hende for St tage en tur dertil hvis du havde haft en kæreste havde det jo bare været ham der havde tid med din datter men nu er det din far der bliver så heldig.. Nyd din tur

Min farmor begyndte at himle op om at maend ikke er skapt til at have boern, saa man maa ikke efterlade sit barn uden en kvinde foer barnet kan tale.

Anmeld

1. februar 2012

katrineoerum

Jeg synes godt du kan tillade dig at tage en fridag, men kan man nå til tokyo på en dag og tilbage igen?

Anmeld

1. februar 2012

Jonatansmor

KissMe skriver:

Min farmor begyndte at himle op om at maend ikke er skapt til at have boern, saa man maa ikke efterlade sit barn uden en kvinde foer barnet kan tale.

Med al respekt for din farmor - hun pludrer på samme plan, som min gamle moster gør, når hun fortæller mig at min dreng bliver homoseksuel af at sidde ude på badeværelset når jeg gør mig klar.

Når vi står i det, lyder det ikke ligeså fuldstændigt vanvittigt, som hvis man så det udefra. Men når du nu ser min mosters udtalelser på skrift, kan vi alle jo godt se at hun har en skrue løs.

Det samme har din farmor.

Din pige vil have godt af lidt alenetid med morfar, det styrker deres bånd og det vil give ham en fjer i hatten. Der er intet som privattid med bedsteforældrene, og du som mor har ikke en bedre barnepige, end din egen far

God tur til Tokyo - jeg vil tage til Kolding downtown og shoppe, næsten det samme

Anmeld

1. februar 2012

K&S

katrineoerum skriver:

Jeg synes godt du kan tillade dig at tage en fridag, men kan man nå til tokyo på en dag og tilbage igen?

Jeg tror ikke, hun bor i DK :-) 

Anmeld

1. februar 2012

katrineoerum

K&S skriver:

Jeg tror ikke, hun bor i DK :-) 

ha ha okay så kan jeg bedre forstå det :-)

Anmeld

1. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

He He gamle mennesker siger de mest tosset ting! Du er da garanteret tit blevet passet af din far og har du taget skade af det?? Nej vel! Så har han ku passe dig, ka han da også passe din datter! 

Afsted med dig og rigtig god tur! Vh stine

Anmeld

1. februar 2012

Kløver

Det synes jeg da sagtens du kan, har han passet hende før og ved hvordan og hvorledes, for så er det da ingen problem

Anmeld

1. februar 2012

otlitrom

Jeg vil nøjes med at skrive: God tur! Nyd det!

Det er OK at savne, og det er så fantastisk, når man kommer hjem igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.