Barselsdagpenge (Aalborg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. februar 2012

Anonym trådstarter

Kære alle!

Jeg er gået i den naive tro, at Barselsdagpengene kom af sig selv uden videre ansøgning. Men kan se jeg er helt galt på den, der er ihvertfald ingen penge gået ind på kontoen Hvor er det jeg skal søge om det? Er der nogen smartere måder at søge på end andre? 

Hjælp modtages med kyshånd!

Vh. Den flove fattigrøv! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Trine89

Har du fået alm løn frem til nu ?

Anmeld

1. februar 2012

Anonym trådstarter

Trine89 skriver:

Har du fået alm løn frem til nu ?

Ja det har jeg. Fuld løn. Troede min arbejdsgiver gav automatisk besked, men har intet fået  

Anmeld

1. februar 2012

AndreasMor84

Anonym skriver:

Ja det har jeg. Fuld løn. Troede min arbejdsgiver gav automatisk besked, men har intet fået  

Så burde det også gå automatisk hvis du har haft arbejde..

Anmeld

1. februar 2012

Trine89

Nu ved jeg ikke om det er ens i alle kommuner.. 

men din abejdsgiver skulle gerne have sent besked til kommunen hver mdr om at de har givet dig så de kan få pengene refunderet..

Og hver mdr skulle du så få et brev fra kommunen om at de har fået afvide fra din arbjedsgiver at betalt løn osv. 

Den sidste mdr de har givet dig løn giver de så besked til kommunen om at de slutter nu, og så det sidste brev du får fra kommunen, skal du så skrive under på og sige at du stadig ikke har genoptaget arbejde og så skal det afleveres inden for en frist på kommunen igen.. (håber dette gav mening.) 

Hvis dette ikke er tilfældet syntes jeg du først skal ringe til Kommunen og høre hvad du skal gøre. og derefter bede din arbejdsgiver give kommunen besked om at du ikke længer får løn.

Anmeld

1. februar 2012

Anonym trådstarter

Trine89 skriver:

Nu ved jeg ikke om det er ens i alle kommuner.. 

men din abejdsgiver skulle gerne have sent besked til kommunen hver mdr om at de har givet dig så de kan få pengene refunderet..

Og hver mdr skulle du så få et brev fra kommunen om at de har fået afvide fra din arbjedsgiver at betalt løn osv. 

Den sidste mdr de har givet dig løn giver de så besked til kommunen om at de slutter nu, og så det sidste brev du får fra kommunen, skal du så skrive under på og sige at du stadig ikke har genoptaget arbejde og så skal det afleveres inden for en frist på kommunen igen.. (håber dette gav mening.) 

Hvis dette ikke er tilfældet syntes jeg du først skal ringe til Kommunen og høre hvad du skal gøre. og derefter bede din arbejdsgiver give kommunen besked om at du ikke længer får løn.

Jeg prøver at kontakte kommunen i morgen. Tusinde tak for hjælpen! Kram

Anmeld

1. februar 2012

Trine89

Anonym skriver:

Jeg prøver at kontakte kommunen i morgen. Tusinde tak for hjælpen! Kram

Håber de kan hjælpe dig.. 

Det er sku træls at stå uden penge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.