Menstruations/ægløsnings app, til android???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

915 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

mariamiss6

bruger nogen af jer sådan en? Og i så fald, hvad hedder den?

Jeg har fundet mange, men jeg synes ikke nogle af dem er særligt nemme at indstille, så den rent faktisk viser det der er rigtigt....

Umiddelbart er min mens lidt uregelmæssigt, okay, meget... Så jeg kan ikke rigtig sige hvonår FØR mens jeg får ægløsning, men hvornår efter måske... Og de der apps, VIL bare arbejde omvendt...

Er der nogle af jer der bruger sådan en app?

Jeg skal bruge den som en slags, antal dage, mængde, smerteskala, dagbog. Og det gælder altså BÅDE ægløsning og mens... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

**Ønskebabyen

Jeg bruger den der hedder womanlog, men der skal man (desværre) indtaste dage på cyklus, og så er det det den regner med. Man kan så godt de enkelte måneder gå ind og ændre sin mens dag.

Anmeld

8. februar 2012

BabyMiracle <3

mariamiss6 skriver:

bruger nogen af jer sådan en? Og i så fald, hvad hedder den?

Jeg har fundet mange, men jeg synes ikke nogle af dem er særligt nemme at indstille, så den rent faktisk viser det der er rigtigt....

Umiddelbart er min mens lidt uregelmæssigt, okay, meget... Så jeg kan ikke rigtig sige hvonår FØR mens jeg får ægløsning, men hvornår efter måske... Og de der apps, VIL bare arbejde omvendt...

Er der nogle af jer der bruger sådan en app?

Jeg skal bruge den som en slags, antal dage, mængde, smerteskala, dagbog. Og det gælder altså BÅDE ægløsning og mens... 

Da jeg ikke havde iphone, havde jeg den der hedder MyDays eller My Days ... 

Den virkede sååå godt for mig, og kunne makere de dage vi havde sex .. 

Anmeld

8. februar 2012

D-Micka

jeg havde en der hed Mcalender

Anmeld

8. februar 2012

mariamiss6

MajaBaby skriver:

Da jeg ikke havde iphone, havde jeg den der hedder MyDays eller My Days ... 

Den virkede sååå godt for mig, og kunne makere de dage vi havde sex .. 

Ja, men jeg skal bare ikke bruge det med at markere sex til noget....

For mig er det en smerte og varighedskalender... Derfor skal jeg kunne markere andet og mere end sex og menstruation...

Det er lidt vigtigt jeg også kan markere diverse smerter, og hvor slemt det er fra den ene dag til den anden, og ægløsning, fordi jeg også får en del smerter der....

Anmeld

8. februar 2012

BabyMiracle <3

mariamiss6 skriver:

Ja, men jeg skal bare ikke bruge det med at markere sex til noget....

For mig er det en smerte og varighedskalender... Derfor skal jeg kunne markere andet og mere end sex og menstruation...

Det er lidt vigtigt jeg også kan markere diverse smerter, og hvor slemt det er fra den ene dag til den anden, og ægløsning, fordi jeg også får en del smerter der....

Ja okay.. Det ved jeg så ikke om den kan.. Men beregne næste mens og næste ÆL kan den godt, ved jeg .. Det er også kun det eneste jeg brugte den til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.