Ja er så ked af det og forvirret at jeg slet ikke kan falde i søvn. har virkelig brug for et cyberkram og nogle trøstende ord.
Skriver som anonym, da jeg ikke vil kunne opspores af min far!
Sagen er den at jeg altid har fået at vide igennem hele min opvækst at jeg har en halvbror. Det har jeg så fundet ud af at jeg ikke har alligevel
Fandt ham der angiveligt skulle være min bror. Alle oplysninger passede og min egen mor bekræftede mig endda i det. skrev så til ham, men hans mor skrev så tilbage.
Hun skrev at han ikke var min halvbror, og hvorfor min far har fortalt mig det vidste hun ikke, men at hun nok skulle finde ud af det. 
Bagefter skrev hun at hun ville anmelde mig til politiet for chikane. er jeg bare ked af fordi det har sku ikke været min hensigt at chikanere dem, jeg ville jo "bare" ha kontakt til det der skulle være min bror.Og at hvis jeg havde spørgsmål skulle jeg kontakte hende.
Jeg har nu skrevet et langt og hvis jeg selv skal sige det et godt brev til hende, venter nu på svar og håber hun er åben.
Er bare oprigtig ked af det og skuffet hvis man far har løget. føler at jeg lever på en stor løgn!!
. det eneste jeg bare mangler er at finde ud af hovede og hale i det hele, for det er FANDME skræmmende at min far ved alle de ting om ham der så ikke er min halvbror alligevel.
bare et kanont suk herfra kan slet ikke finde ro
Anmeld