Øv hvor er jeg ked af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

Anonym trådstarter

Ja er så ked af det og forvirret at jeg slet ikke kan falde i søvn. har virkelig brug for et cyberkram og nogle trøstende ord.

Skriver som anonym, da jeg ikke vil kunne opspores af min far!

Sagen er den at jeg altid har fået at vide igennem hele min opvækst at jeg har en halvbror. Det har jeg så fundet ud af at jeg ikke har alligevel

Fandt ham der angiveligt skulle være min bror. Alle oplysninger passede og min egen mor bekræftede mig endda i det. skrev så til ham, men hans mor skrev så tilbage.

Hun skrev at han ikke var min halvbror, og hvorfor min far har fortalt mig det vidste hun ikke, men at hun nok skulle finde ud af det.

Bagefter skrev hun at hun ville anmelde mig til politiet for chikane. er jeg bare ked af fordi det har sku ikke været min hensigt at chikanere dem, jeg ville jo "bare" ha kontakt til det der skulle være min bror.Og at hvis jeg havde spørgsmål skulle jeg kontakte hende.

Jeg  har nu skrevet et langt og hvis jeg selv skal sige det et godt brev til hende, venter nu på svar og håber hun er åben.

Er bare oprigtig ked af det og skuffet hvis man far har løget. føler at jeg lever på en stor løgn!!. det eneste jeg bare mangler er at finde ud af hovede og hale i det hele, for det er FANDME skræmmende at min far ved alle de ting om ham der så ikke er min halvbror alligevel.

bare et kanont suk herfra kan slet ikke finde ro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

MortilElias2010

Allerførst KÆMPE cyberkram!

Jeg syntes sagen lyder lidt speget! I og med at hun vil anmelde dig for chikane, det er et noget drastisk skridt i forhold til hvad du beskriver hvad du har foretaget dig i din søgning. Og hvem ved om hun måske har beskyldt din far for at være faren i sin tid, men ikke reelt har vidst besked.. og at det rent faktisk var en anden, der var far. Det kan også være hun har bildt sin måske nye mand ind, at han er faren, men reelt er din far - men er bange for konsekvensen?

Kæft jeg syntes det er synd for dig!

Jeg håber du får en form for vished eller finder en løsning på dilemmaet.

Hvor gammel er din "halv"bror? Over 18 år? For så er han myndig og også gammel nok til at få foretaget en blodprøve om hvorvidt der er noget om sagen. Hvis han også selv ønsker det og du kan komme i kontakt med ham.

Anmeld

31. januar 2012

mariamiss6

Det lyderda også mærkeligt det hele.....

Hvor mange gange har du skrevet, siden hun mener det er chikane?

Hun lyder som om hun prøver at skjule det...

Anmeld

31. januar 2012

Anonym trådstarter

Han er 3 år ældre end mig. Jeg skriver faktisk med hende lige nu. Hun har bekræftet mig i at hun først og fremmest kender min far og har gjort det i mange år. Det er ikke min far der er far til ham, men alle de oplysninger han har fortalt gennem hele tiden, har han fået fra en af deres fælles venner. Min far og hans Mor har ikke kontakt mere.

Er så ked af det. Overvejer virkelig at cutte min far helt (igen). Det er sku godt nok noget af den største og ondeste løgn man kan tilbyde. Hun har også undskyldt at hun reagerede sådan med henblik på anmeldsen, men hun var i chok da hun læste det, (forståeligt nok)

fuck hvor bliver man ked af det

Anmeld

1. februar 2012

Anonym trådstarter

kan slet ikke forstå hvordan man kan fortælle sådan noget når det ikke passer det er jo ikke kun mig det går ud over, men også dem. åh hvor er jeg gal på min far. tør slet ikke konfontrere ham med det

Anmeld

1. februar 2012

Ma-lu

1000000 X..

Anmeld

1. februar 2012

Anonym trådstarter

Ma-lu skriver:

1000000 X..

tusind tak for dejligt der er nogle der tænker på mig, men syns godt nok det er svært det her

Anmeld

1. februar 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Allerførst KÆMPE cyberkram!

Jeg syntes sagen lyder lidt speget! I og med at hun vil anmelde dig for chikane, det er et noget drastisk skridt i forhold til hvad du beskriver hvad du har foretaget dig i din søgning. Og hvem ved om hun måske har beskyldt din far for at være faren i sin tid, men ikke reelt har vidst besked.. og at det rent faktisk var en anden, der var far. Det kan også være hun har bildt sin måske nye mand ind, at han er faren, men reelt er din far - men er bange for konsekvensen?

Kæft jeg syntes det er synd for dig!

Jeg håber du får en form for vished eller finder en løsning på dilemmaet.

Hvor gammel er din "halv"bror? Over 18 år? For så er han myndig og også gammel nok til at få foretaget en blodprøve om hvorvidt der er noget om sagen. Hvis han også selv ønsker det og du kan komme i kontakt med ham.

tusind tak for dit input og . Det er bare møgsvært at forholde sig til det her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.