1 dag tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2012

Zeus

wamse skriver:

sådan  

Jeg hepper på dig 

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Zeus

maryjane skriver:

Held og lykke 

Tak

Anmeld

1. februar 2012

Zeus

Gaia skriver:

Det skal nok gå glæd dig til at blive uafhængig af smøgen det er bare så dejligt befriende! 

Det er også det jeg glæder mig mest til - ikke at skulle tænke på de forbandede smøger konstant!

Anmeld

1. februar 2012

maria_wlt

Zeus skriver:

til rygestop

Jeg stopper imorgen tidlig

DU KAN HVIS DU VIRKELIG VIL... 

Bare hold dig fra ryger en tid og tænk positivt.. Det er SÅ dejligt når man er over den værste tid...

Anmeld

1. februar 2012

delimus

Zeus skriver:

Nej det har jeg prøvet.. Både plaster, inhalator og tyggegummi.. Har også prøvet rygestop-piller, hypnose, e-cigaret og bogen "endelig ikke-ryger". Har prøvet lidt forskellige efterhånden, men uden den store effekt

Så nu tager jeg simpelthen en kold tyrker

Tog også en kold tyrker i påsken sidste år og har ikke røget siden :-)

Er simpelthen så glad for ikke at være afhængig af det lort mere, efter næsten 20 år 

Hepper på dig :-)

Anmeld

1. februar 2012

babymus77

Jeg stoppede en måned inden jeg blev gravid!!! Tænkte det nok ku hjælpe en graviditet på vej... Havde prøvet et år uden resultat!! Præcis måneden efter var jeg gravid!!! Har været røgfri siden uden nogen hjælp andet end ham den lille i mavsen!!!! Han giver mig styrken til ikke at gøre det!!! Er så glad for det nu!!! Havde røget i hmmm 20 år shittt ikke godt;-)) men er 15+1 i dag.... Du kan sagtens!!! Vær stærk og hold fast!!!! Det er så fantastisk at være ikke ryger!!! Krydser for dig;-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.