Øv hvor er jeg ked af du har haft sådan en dårlig oplevelse, vi har selv mange gange bestilt mad hos dem, og der har aldrig manglet noget eller været noget i vejen, og altid været mere end rigeligt, på nær tunmoussen, men der åd vi også som svin af den
kan i ikke evt sælge gavekortet, hvis i ikke selv ønsker at benytte jer af dem igen, så i kan få lidt af pengene hjem, men man ville jo selvfølgelig helst have haft mad nok til en dåb

Aldrig rart når noget ikke går ordentligt for sig på den store dag, hvor man gerne vil have alt bare er i orden, på vores søns dåbsdag, oplevede vi at stedet vi holdte, havde byttet isen ud med chokoladekage, på trods af vi havde betalt for at jeg selv skulle havde dåbskage med, så næsten ingen kunne spise min kage, pga deres udbytning i sidste øjeblik, og samtidig kom min biologiske far og fortalte at de 2 billeder han havde taget i kirken, hvor han bliver døbt, får vand på hovedet, var forsvundet

man kan åbenbart aldrig sikre at alt går glidende igennem, jeg håber dog at i og gæsterne trods manglen på mad, alligevel fik en skøn og dejlig dag

Anmeld