Dejlig første tur med lillemanden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
2 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

Skønne Jønne

Uhh hvor er det godt med dette forum så mine facebook venner ikke skal læse om bleer, modermælk og alt muligt andet babyhalløj - for så ville de da slette mig

Men i dag er min elskede dreng 26 dage gammel og vi havde første tur i gågaden med farmand og det gik bare så godt - trolden sov bare mens vi var i flere butikker og vågnede da vi ville ind og spise og samtidig give ham noget babs

Så det gik bare så godt!!! Hvor er det fantastisk - for havde da frygtet det lidt, for hvor kunne jeg gå hen hvis han pludselig skreg???

Så bare et glædesindlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Skønne Jønne skriver:

Uhh hvor er det godt med dette forum så mine facebook venner ikke skal læse om bleer, modermælk og alt muligt andet babyhalløj - for så ville de da slette mig

Men i dag er min elskede dreng 26 dage gammel og vi havde første tur i gågaden med farmand og det gik bare så godt - trolden sov bare mens vi var i flere butikker og vågnede da vi ville ind og spise og samtidig give ham noget babs

Så det gik bare så godt!!! Hvor er det fantastisk - for havde da frygtet det lidt, for hvor kunne jeg gå hen hvis han pludselig skreg???

Så bare et glædesindlæg

ig hvor dejligt...og sikke dog fint timet af den lille. Han skulle lige være med til frokost

Ved vores første tur begyndte lillemanden at græde og ville ikke stoppe før vi kom hjem- vi var 25min væk

Det tog desværre noget tid før han blev glad for barnevognen.

Anmeld

31. januar 2012

Skønne Jønne

mor:) skriver:

ig hvor dejligt...og sikke dog fint timet af den lille. Han skulle lige være med til frokost

Ved vores første tur begyndte lillemanden at græde og ville ikke stoppe før vi kom hjem- vi var 25min væk

Det tog desværre noget tid før han blev glad for barnevognen.

Ja det fik han timet godt vi bor 30min væk i bil, så er glad for han tog det så pænt...

Men super surt at jeres første tur ikke var en kæmpe succes øv øv
Her er han heldigvis glad for hans store vogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.