Big Brother... - Nogen der skal følge med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

Zafir

Jeg så starten igår. Mega opskruet... Men alligevel kommer jeg nok til at følge lidt med. Jeg fulgte med sidste gang og var også til afslutnings liveshowet.

Jeg sidder bare og tænker: FOR FANDEN hvor er jeg glad for det ikke er mig der skal være sådan et sted i op til 100 dage hehe...

Meeeen - så igen, jeg har jo heller ikke meldt mig.

Har lidt en forventning om at det går helt over gevind, for der er jo nsæten gået 10 år siden sidst og verden er blevet lidt mere vild mht reality shows og den slags siden. Sååeee...

Bliver nok paradise hotel agtigt, selvom jeg ikke har set ph før.

Men hvad siger I? og skal I se det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

An&Jo

Zafir skriver:

Jeg så starten igår. Mega opskruet... Men alligevel kommer jeg nok til at følge lidt med. Jeg fulgte med sidste gang og var også til afslutnings liveshowet.

Jeg sidder bare og tænker: FOR FANDEN hvor er jeg glad for det ikke er mig der skal være sådan et sted i op til 100 dage hehe...

Meeeen - så igen, jeg har jo heller ikke meldt mig.

Har lidt en forventning om at det går helt over gevind, for der er jo nsæten gået 10 år siden sidst og verden er blevet lidt mere vild mht reality shows og den slags siden. Sååeee...

Bliver nok paradise hotel agtigt, selvom jeg ikke har set ph før.

Men hvad siger I? og skal I se det?

det skal jeg ja..
men afsnittet fra i aften kan jeg desværre først se imorgen, for skal se de unge mødre i aften nemlig..

men jeg skal klart følge dem, kan slet ikke vente..

Anmeld

31. januar 2012

4kløver

Jeg skal prøve.. så lidt i går men der kommer så meget på samme tid. Og vil ikke gå glip af de tato fætter på tv3

Anmeld

31. januar 2012

Maja_4000

Jeg skal se det

Anmeld

31. januar 2012

sandorff

jeg ville rigtig gerne se det. sidst jeg fulgte med i big brother var dengang jill vandt - øj det bringer nogle fede minder frem fra dengang med veninderne og nogle fede byture...
men men men, everything come to an end. ingen crasy byture til kl 11 næste formiddag mere og ingen kanal 4-5 og-6 mere...

Anmeld

31. januar 2012

Timmner

Ja jeg vil gerne følge med

Anmeld

31. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg har ikke tænkt mig at se det.

Synes der er rigtig mange reality serier som er helt åndssvage...fjernsynet bliver efterhånden dikteret af reality.

Det er sjældent der kommer en god film som i gamle dage og tror heller ikke big brother bliver som det har været.

Tror det kommer til at handle om druk, hore og intriger...lidt som paradise hotel.

Men kan være man bliver overrasket og skal se lidt alligevel

Anmeld

31. januar 2012

MortilElias2010

Jeg så det igår for at se hvilke personer der ville komme ind i huset i første omgang, men hvis ikke de fyrer studieværtinden, som nok er den dårligste studievært til dags dato - ej nej hvor jeg græmmede mig  hun virkede som om hun var lavet af plastik, talte meget mekanisk og ikke havde en selvstændig tanke, når hun forsøgte at ping-ponge med deltagerne, så nej så har jeg ingen interesse. Og da vi så nåede til afsnittet idag, gik der 5 min. og så skiftede jeg helt frivilligt om på Manchester United vs. Stoke fodboldkampen, til stor glæde for min mand. Så nej, jeg kommer ikke til at følge BB. Sidst jeg så det var da min Jill-Fisken vandt for mange år siden. (Ja, hun er født i fiskenes tegn som jeg og derfor holdt jeg med hende fra starten)

Husker I da de brød ud og skabte overskrifter? *griner stadigvæk* Tænk sig hvad der skal til så mange år senere i dagens DK for at skabe overskrifter?

Husker også Christian Brøns to sange, Kom og mød dig selv og Du kan gøre hvad du vil...  (sådan omtrent cirka)

PH har jeg de sidste år fulgt med i, men det er ikke lykkedes for programmet at fange mig i samme omfang, så der følger jeg heller ikke intensivt med længere.

Jeg tænker ikke det er alderen, der trykker - personerne har vitterligt ikke sagt mig noget i år ved nogen af programmerne. Så jeg må fæstne mit blik på jobannoncer, cv, papirnusseri , jobansøgninger etc etc

Anmeld

1. februar 2012

Gaia

Nej helt bestemt NEJ!! Fatter ikke folk vil melde sig til sådan noget...synes det er ufedt tv? Helt uden mening eller indhold der til nærmelsesvis nærmer sig et dybere niveau. Kan simpelthen ikke forstå de atter engang sætter det op.. Men pøj pøj til deltagerne, håber ikke de bliver alt for forskruet i deres tid i huset. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.