Jeg så det igår for at se hvilke personer der ville komme ind i huset i første omgang, men hvis ikke de fyrer studieværtinden, som nok er den dårligste studievært til dags dato - ej nej hvor jeg græmmede mig
hun virkede som om hun var lavet af plastik, talte meget mekanisk og ikke havde en selvstændig tanke, når hun forsøgte at ping-ponge med deltagerne, så nej så har jeg ingen interesse. Og da vi så nåede til afsnittet idag, gik der 5 min. og så skiftede jeg helt frivilligt om på Manchester United vs. Stoke fodboldkampen, til stor glæde for min mand. Så nej, jeg kommer ikke til at følge BB. Sidst jeg så det var da min Jill-Fisken vandt for mange år siden. (Ja, hun er født i fiskenes tegn som jeg og derfor holdt jeg med hende fra starten)
Husker I da de brød ud og skabte overskrifter? *griner stadigvæk* Tænk sig hvad der skal til så mange år senere i dagens DK for at skabe overskrifter?
Husker også Christian Brøns to sange, Kom og mød dig selv og Du kan gøre hvad du vil...
(sådan omtrent cirka)
PH har jeg de sidste år fulgt med i, men det er ikke lykkedes for programmet at fange mig i samme omfang, så der følger jeg heller ikke intensivt med længere.
Jeg tænker ikke det er alderen, der trykker - personerne har vitterligt ikke sagt mig noget i år ved nogen af programmerne. Så jeg må fæstne mit blik på jobannoncer, cv, papirnusseri , jobansøgninger etc etc 
Anmeld