Vi har shoppet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

Neon

Hej alle sammen.

Ja jeg ville bare lige skrive at vi har forkælet lille pigens værelse med et helt nyt skab til tøj og ligende + 3 rigtig gode historie bøger.

Også fik vi vores klovne maleri op og hænge, da vi endelig fik taget os sammen til at købe en ramme.

I kan se de forskellige til på vores blog: www.Mynthe-Petersen.blogspot.com

Det koster ingenting, håber i vil tage et smut forbi og se de vidunderlige ting. og håber ikk det chikanere nogle jeg har skrevet vores blog på, den er ganske gratis og vi tjener ingenting på i klikker ind og ser!

Med venlig hilsen Nadja, Mor til Mynthe pigen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

twinboys

Neon skriver:

Hej alle sammen.

Ja jeg ville bare lige skrive at vi har forkælet lille pigens værelse med et helt nyt skab til tøj og ligende + 3 rigtig gode historie bøger.

Også fik vi vores klovne maleri op og hænge, da vi endelig fik taget os sammen til at købe en ramme.

I kan se de forskellige til på vores blog: www.Mynthe-Petersen.blogspot.com

Det koster ingenting, håber i vil tage et smut forbi og se de vidunderlige ting. og håber ikk det chikanere nogle jeg har skrevet vores blog på, den er ganske gratis og vi tjener ingenting på i klikker ind og ser!

Med venlig hilsen Nadja, Mor til Mynthe pigen!

hopper da lige ind og kigger

Anmeld

31. januar 2012

Sofia

Lyder super fint! Og er da selvfølgelig helt okay med linket til bloggen!

Anmeld

31. januar 2012

Neon

Vi er rigtig glade for bøgerne, de kostede 95,- de 2 store og den lille 75,- i Næstved Storcenter! Så nu håber vi bare at hun kan lide historier !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.