For står det ikke :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

Bom

Jeg har desværre fundet ud af idag at jeg har mistet min elskede kat..

Jeg lukkede ham ud i lørdags, som vi altid gør om morgenen.. Men han kom ikke i løbet af dagen, men det er sket før at han har været væk i et par dage..
Men da han så ikke var kommet hjem idag, og jeg syntes at 4 dage var længe i den her kulde.. Ringede jeg til min far (og mor) som ikke bor langt fra hvor jeg bor, om de ikke kunne ringe til deres nabo og hører om de havde en kat for meget..
Der gik ikke længe så ringede min far tilbage, at han havde fundet ud af at han var blevet SKUDT på en jagt i lørdags...

Der ligger en lille skov skråt overfor os, og der var der jagt i lørdags, men havde godt nok aldrig regnet med at folk kunne finde på at skyde en synd og rask kat..

Jeg er bare sønder knust, mangler ham sådan og det værste er at jeg ikke har fået ham hjem, så jeg evt kunne begrave ham..

Jeg forstår ikke hvordan nogen folk kan finde på sådan noget, og slet ikke når der ligger et hus så tæt på en skov, mon ikke den kat har en ejer som elsker den..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

heaven

AV AV AV AV..... det gør helt ondt i mit hjerte, at folk kan være så ubarmhjertlige!!!! ved godt hvordan du har det, vi mistede selv vores store killing (en hjemløs vi havde taget til os) i sommer. En nabo havde kørt den ned, og lagt den oveni vores hæk, i stedet for at komme og sige det  hans dreng fortalte vores dreng det - de går i børnehave sammen.

så jeg forstår dig godt, også det med at du ikke kan få den begravet - øv!!! selvom det er hårdt, så er det rart at få den lagt det "rigtige" sted...

ved godt det ikke hjælper dig lige nu, men et trøsteknuz skal du have 

ps: Lækre lækre billeder af en lækker mis!!!

Jannie

Anmeld

31. januar 2012

Muffinmus

det er sgu også svineri ikke lige at sætte en sedel op hvis det ikke var med vilje, men det var det nok også....

Og ja, det er surt at bo tætpå en skov nogle gange, vi gjorde det engang og der røg min hankat pga rævegift nogen havde lagt ud....så ud lige som din faktisk og hed Hugo:-)

Anmeld

31. januar 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Det gør mig virkelig ondt.
Han så bare ud til, at være en super dejlig kat. Sådan en man ikke kan andet end at elske.

Af og til er mennesker det værste skrammel, der findes på denne jord.

Anmeld

31. januar 2012

Dinna88

Ej, for helvede... Det gør sgu ondt helt ned i maven at læse dit indlæg 

Anmeld

31. januar 2012

MaybeBaby

Kan ikke sige meget andet end: Bette pus da og så give en krammer  Dumme mennesker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.