For står det ikke :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

Bom

Jeg har desværre fundet ud af idag at jeg har mistet min elskede kat..

Jeg lukkede ham ud i lørdags, som vi altid gør om morgenen.. Men han kom ikke i løbet af dagen, men det er sket før at han har været væk i et par dage..
Men da han så ikke var kommet hjem idag, og jeg syntes at 4 dage var længe i den her kulde.. Ringede jeg til min far (og mor) som ikke bor langt fra hvor jeg bor, om de ikke kunne ringe til deres nabo og hører om de havde en kat for meget..
Der gik ikke længe så ringede min far tilbage, at han havde fundet ud af at han var blevet SKUDT på en jagt i lørdags...

Der ligger en lille skov skråt overfor os, og der var der jagt i lørdags, men havde godt nok aldrig regnet med at folk kunne finde på at skyde en synd og rask kat..

Jeg er bare sønder knust, mangler ham sådan og det værste er at jeg ikke har fået ham hjem, så jeg evt kunne begrave ham..

Jeg forstår ikke hvordan nogen folk kan finde på sådan noget, og slet ikke når der ligger et hus så tæt på en skov, mon ikke den kat har en ejer som elsker den..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Masig

Bom skriver:

Jeg har desværre fundet ud af idag at jeg har mistet min elskede kat..

Jeg lukkede ham ud i lørdags, som vi altid gør om morgenen.. Men han kom ikke i løbet af dagen, men det er sket før at han har været væk i et par dage..
Men da han så ikke var kommet hjem idag, og jeg syntes at 4 dage var længe i den her kulde.. Ringede jeg til min far (og mor) som ikke bor langt fra hvor jeg bor, om de ikke kunne ringe til deres nabo og hører om de havde en kat for meget..
Der gik ikke længe så ringede min far tilbage, at han havde fundet ud af at han var blevet SKUDT på en jagt i lørdags...

Der ligger en lille skov skråt overfor os, og der var der jagt i lørdags, men havde godt nok aldrig regnet med at folk kunne finde på at skyde en synd og rask kat..

Jeg er bare sønder knust, mangler ham sådan og det værste er at jeg ikke har fået ham hjem, så jeg evt kunne begrave ham..

Jeg forstår ikke hvordan nogen folk kan finde på sådan noget, og slet ikke når der ligger et hus så tæt på en skov, mon ikke den kat har en ejer som elsker den..

Åh nej, det er jeg da rigtig ked af at høre.. Sikke da nogle idioter.. håber det er fordi de har taget fejl af katten og vildtet, men det er da godt nok rigtig sørgeligt.. Kan godt forstå du er ked af det...

Du får i hvert fald lige en ....

Anmeld

31. januar 2012

Loa

Øv hvor er det synd for dig  

Anmeld

31. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ej hvor er det bare for trist! Ved de så også hvem der skød den? Folk er bare ik rigtig kloge og jeg bliver så tosset når jeg høre sådan noget! Vh Stine, som lige nu er glad for at ha inde katte

Anmeld

31. januar 2012

bette

jamen det må man da ikke ???? altså skyde en kat.. man aner jo intet om den er chippet eller lign. :S er godt nok forarget

Anmeld

31. januar 2012

MortilElias2010

Nej nej nej, hvor er det bare hjerteskærende!  Det gør mig meget ondt på dine vegne! Jeg ved godt det ikke var den vished du søgte, men det er i det mindste noget. Er der ikke mulighed for dig at gå ud efter den? Den kunne være der endnu. Og hvorfra ved de besked om at de har skudt en kat? De må have checket op på den - og hvilket dyr kunne de have taget fejl af?  Bliver fandme også ovenikøbet rasende. Syntes sgu det er noget svineri.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.