Hvad skriver man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.422 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

Rosengreen

Så har jeg lige brug for jeres hjælp igen 

I morgen skal jeg starte i praktik i en vuggestue som pædagogstuderende.

Jeg sidder og laver det her præsentationsbrev som skal hæges op i vuggestuen. Jeg er bare helt blank for ideer for hvad jeg skal skrive? Er nået så langt at skrive mit navn, hvor jeg bor, at jeg har en datter på 2 år og at jeg glæder mig til at lære jer (forældrene) og jeres børn at kende  Det er som om det bare ikke er nok  Har I nogle gode forslag? De modtages med kyshånd! 

- Rosengreen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Dinna88

Lad være med at skrive det første der falder dig ind, det bliver hurtigt kedeligt. Skriv hvorfor du er der, f.eks. at du elsker at lave sandkager og perleplader Det behøver ikke være så seriøst det hele. 

Anmeld

31. januar 2012

Rosengreen

Dinna88 skriver:

Lad være med at skrive det første der falder dig ind, det bliver hurtigt kedeligt. Skriv hvorfor du er der, f.eks. at du elsker at lave sandkager og perleplader Det behøver ikke være så seriøst det hele. 

Uhh ja, god idé at lave gøre det lidt barnligt!   Tusinde tak for hjælpen!

Anmeld

31. januar 2012

Chris86

Og lad være med at skrive på en hvid kedelig seddel

Anmeld

31. januar 2012

Rosengreen

Chris86 skriver:

Og lad være med at skrive på en hvid kedelig seddel

Det gør jeg skam heller ikke!  Har både det farvestålende karton og farvelblyanterne fremme 

Anmeld

31. januar 2012

Dinna88

Rosengreen skriver:

Uhh ja, god idé at lave gøre det lidt barnligt!   Tusinde tak for hjælpen!

Det var da så lidt (Jeg hjalp en veninde for blot nogle måneder siden med det samme)

Anmeld

31. januar 2012

wamse

Altså jeg ville ikke skrive det barnligt, altså alt for farverigt m.m.for det er jo reelt forældrene du henvender dig til Hvad ville du gerne selv vide om, en person, der skulle til at arbejde i dit barns institution?

Jeg ville skrive min alder, hvor jeg er fra, børn, 1, 2 eller 3. praktik. At jeg fx håber at kunne  få en masse gode stunder med jeres børn. Hvis du fx skal inddrage dit liniefag, så var det relevant at tilføje. Eller at dit særlige fokus fx er relationer i denne praktik.

Det var altsammen noget jeg gerne ville vide om en person, der skulle være sammen medmit barn

Jeg er selv i min 2. praktik, altså 1. lønnet.

Anmeld

31. januar 2012

raca

wamse skriver:

Altså jeg ville ikke skrive det barnligt, altså alt for farverigt m.m.for det er jo reelt forældrene du henvender dig til Hvad ville du gerne selv vide om, en person, der skulle til at arbejde i dit barns institution?

Jeg ville skrive min alder, hvor jeg er fra, børn, 1, 2 eller 3. praktik. At jeg fx håber at kunne  få en masse gode stunder med jeres børn. Hvis du fx skal inddrage dit liniefag, så var det relevant at tilføje. Eller at dit særlige fokus fx er relationer i denne praktik.

Det var altsammen noget jeg gerne ville vide om en person, der skulle være sammen medmit barn

Jeg er selv i min 2. praktik, altså 1. lønnet.

lige netop..

jeg vil gerne vide det at det er fagligt stærke folk der passer mine børn.. og ikke perlepladelavenden sandkage bagende folk..

jeg er langt mere intrasset i mensket bag og hvor langt de er i studet, hvor de er i livet.. altså alder og børn, og hvor deres interesse områder ligger.. skal man forvente aktiviteter der indrager naturen som undervisnings lokale.. eller er det gymnastik salen og motorik.. eller en musikal?...

jeg syntes det er at forklejne uddanelsen og gere en dårligere fagligt en man er hvis man prøver og være barnlig sjov..

de forventer et voksent seriøst menneske der kan varetage deres børns udvikling.. når nu de er på arbejde.

Anmeld

27. februar 2012

LinLin

Dengang det var mig skrev jeg bare hvor gammel jeg var og hvornår jeg skulle være der fra og til - altså praktikperioden.... Hvilken praktik det varOg så at jeg glædede mig til at lære både børn og forældre at kende. Mine forløb lavede jeg først opslag om senere :-) - og så et billede på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.