minimælk fra fakta

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

Karo

Vi havde nisse fra børnehaven på besøg herhjemme i december måend. Den farvede mælke grøn og den ville Marcus (3år) altså ikke drikke. Han kigge meget skæptisk på den og nægtede at drikke den. Ida (22 måneder) derimod drak det alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

smokin

Caroline86 skriver:

Laura syntes det var fantastisk men hun valgte også selv farven

Viste Nicolai teksten uden billedet og hans svar var helt forarget "Lod hun barnet drikke mælken hvis den så mærkelig ud????" 

Haha...... jeg var helt stakåndet tilsidst!

Anmeld

3. februar 2012

Pige2009

Caroline86 skriver:

Ja, nu plejer jeg ikke at købe ind i fakta, men det var hvad jeg kunne nå forleden (de har længe åbent)...

Jeg købte en økologisk minimælk til Laura som hun drak af i går og den var fin...

Men her til aften da vi skulle have aftensmad så den altså lidt mærkelig ud!? Tror I jeg skal gå tilbage med den?

Laura drak den lystigt, selvom hun kiggede lidt skeptisk i starten

Hjemme hos os havde drillenissen farvet mælken flere dage i december - vi oplevede at få blå såvel som lyserød mælk Frække frække drillenisse!

Anmeld

3. februar 2012

merichs

Caroline86 skriver:

Ja, nu plejer jeg ikke at købe ind i fakta, men det var hvad jeg kunne nå forleden (de har længe åbent)...

Jeg købte en økologisk minimælk til Laura som hun drak af i går og den var fin...

Men her til aften da vi skulle have aftensmad så den altså lidt mærkelig ud!? Tror I jeg skal gå tilbage med den?

Hahahaha  Det skal prøves en dag herhjemme

Anmeld

4. februar 2012

Caroline86

Zette skriver:

Viste Nicolai teksten uden billedet og hans svar var helt forarget "Lod hun barnet drikke mælken hvis den så mærkelig ud????" 

Haha...... jeg var helt stakåndet tilsidst!

Hahaha.....ja det er da også grotesk hvad nogle forældre byder deres børn hæhæ

Anmeld

4. februar 2012

Caroline86

Baagøe skriver:

Hjemme hos os havde drillenissen farvet mælken flere dage i december - vi oplevede at få blå såvel som lyserød mælk Frække frække drillenisse!

vi har ikke haft drillenisse i december men havde vi haft var det helt sikkert en af de ting den havde fundet på

Anmeld

4. februar 2012

Caroline86

merichs skriver:

Hahahaha  Det skal prøves en dag herhjemme

Det er også sjovt at farve kaffegløden (eller mælken) grøn når der kommer gæster

Anmeld

4. februar 2012

dorthemus

Caroline86 skriver:

Hahaha, det nummer har jeg også lavet med børnehavebørnene ved juletid

Anmeld

4. februar 2012

Muffin_girl

Malou&Anders skriver:

hahaha også fattede jeg den ikke i starten  

troede den var blevet for gammel på en dag haha 

Også mig

Anmeld

6. februar 2012

Pige2009

Caroline86 skriver:

vi har ikke haft drillenisse i december men havde vi haft var det helt sikkert en af de ting den havde fundet på

Vores drillenisse hældte også ris og pasta ud på bordet forskellige dage og bandt snørebåndene sammen Det var virkelig morsomt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.