Økonomi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

prettybutterfly

ok men 19000 er mere end hvad vi har TILSAMMEN! Så hvis din SU dækker vuggestuen plus de 2200 vi får i boligstøtte, så er jeres økonomi allerede bedre end vores. Det burde ku lade sig gøre! Men ved selvfølgeligt ik hvad i har af udgifter, eller om i evt betaler tilbage på lån eller lign!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

come2

prettybutterfly skriver:

ok men 19000 er mere end hvad vi har TILSAMMEN! Så hvis din SU dækker vuggestuen plus de 2200 vi får i boligstøtte, så er jeres økonomi allerede bedre end vores. Det burde ku lade sig gøre!

Jeg siger heller ikke det ik kan lade sig gøre.

Vi har ingen børn endnu, har bare undersøgt lidt på forhånd så jeg ved hvordan vi står stillet økonomisk til den tid

Anmeld

31. januar 2012

raca

hvis i med ca 19000 kr udbetalt ikke kan få det til at løbe rundt.. må i.

1. enten bo for dyrt.

eller sløse pengene væk..

jeg vil mene 10000-12000 i faste udgiver pr mdr er rimeligt.  også er der mellem 7000-9000 kr til mad og fornøjelse .. det burde man kunne klare rimelig let.. og hvis børnepengene ikke er medregnet burde i hvade penge nok

og jeg er så lidt i chok over at man skal så højt op i samlet indtægt inden fripladen ryger..

vi ar været nede på 22000 udbetalt og der var det væk.. alt tilskud

Anmeld

31. januar 2012

come2

raca skriver:

hvis i med ca 19000 kr udbetalt ikke kan få det til at løbe rundt.. må i.

1. enten bo for dyrt.

eller sløse pengene væk..

jeg vil mene 10000-12000 i faste udgiver pr mdr er rimeligt.  også er der mellem 7000-9000 kr til mad og fornøjelse .. det burde man kunne klare rimelig let.. og hvis børnepengene ikke er medregnet burde i hvade penge nok

og jeg er så lidt i chok over at man skal så højt op i samlet indtægt inden fripladen ryger..

vi ar været nede på 22000 udbetalt og der var det væk.. alt tilskud

Hvad?? hvor pokker læser du vi ikke kan få det til at rende rundt?

tror vi har det bedre økonomisk end så mange andre, jeg har bare undersøgt tingene på forhånd INDEN vi får børn så vi ikke kommer til at mange noget.

Anmeld

31. januar 2012

prettybutterfly

Anonym skriver:

ville vi have ret til vuggestue støtte ?

Jeg ved det faktisk ikke, men man kan se det på kommunens hjemmeside hvad grænserne er for hvad man må tjene!

Anmeld

31. januar 2012

prettybutterfly

come2 skriver:

Jeg siger heller ikke det ik kan lade sig gøre.

Vi har ingen børn endnu, har bare undersøgt lidt på forhånd så jeg ved hvordan vi står stillet økonomisk til den tid

Rigtig god ide, men tror nok i sku ku klare den medmindre jeres udgifter er store eller i betaler tilbage på lån.

Anmeld

31. januar 2012

come2

prettybutterfly skriver:

Rigtig god ide, men tror nok i sku ku klare den medmindre jeres udgifter er store eller i betaler tilbage på lån.

Det kan det bestemt også, jeg kan bare godt lide at være forberedt og have et fornuftigt budget, så vi ik skal vende hver en krone.

og så undersøgte jeg self også tilskud og sådan. Derfor jeg skrev det som jeg gjorde.

Var ikke negativt ment, synes hellere dem som virkelig har behov for det skal have

Anmeld

31. januar 2012

raca

come2 skriver:

Hvad?? hvor pokker læser du vi ikke kan få det til at rende rundt?

tror vi har det bedre økonomisk end så mange andre, jeg har bare undersøgt tingene på forhånd INDEN vi får børn så vi ikke kommer til at mange noget.

rolig nu... jeg forstod så bare ikke lige spørgsmålet..

jeg ved jo ikke om jeres barn skal gå i mærketøj.. eller arvet tøj... så alene krane til barnetstøj kan betyde mange penge,

hvad er vigtigt for jer cafelatte på en fancy cafe eller kaffe i sofaen der hjemme..

hvad er jeres rådigheds beløb.. for den samlede indtægt siger jo intet..

så  hvad er jeres vaner og behov og hvad er jeres faste udgifter.. hvad ønsker i til barnet og kan i tilside sætte tøj til jer selv..

nogle ville snilt kunne klae sig for 19000 andre ikke..

Anmeld

31. januar 2012

Clarasmor2010

Du skal bare gå ned på kommunen og søge om friplads så tildeler de hver meget i har krav på :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.