Pigeværelset -made by mama! Billeder ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.631 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

MorEllen

I dag har pigeværelset fået et løft! Lillepigen er jo blevet tumling nu, og hun opholder sig faktig meget på sit værelse, så derfor skulle det da også noen flere farver på
Jeg har malet nogle detaljer lilla og pyntet op med en flagrekke, settekasse og to selvkreerede billeder Man kan lave meget med stofræster og en klat maling! Synes selv det blev ret fedt..

I må gerne vise Jeres kreative utfoldelser på barneværelset!! Det er sjovt at få nogle nye ideer

Her har I nogle billeder af værelset og af tumlingen selv!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

MyLittleBaby

Hvor er det fint! 

Anmeld

31. januar 2012

Magsen

MyLille skriver:

I dag har pigeværelset fået et løft! Lillepigen er jo blevet tumling nu, og hun opholder sig faktig meget på sit værelse, så derfor skulle det da også noen flere farver på
Jeg har malet nogle detaljer lilla og pyntet op med en flagrekke, settekasse og to selvkreerede billeder Man kan lave meget med stofræster og en klat maling! Synes selv det blev ret fedt..

I må gerne vise Jeres kreative utfoldelser på barneværelset!! Det er sjovt at få nogle nye ideer

Her har I nogle billeder af værelset og af tumlingen selv!

Hvor det fiiiiiint

Anmeld

31. januar 2012

Rosengreen

Hvor er det fint! 

Og sikke nogle gode billeder du tager! Nr. 2 er SÅ sødt  og nr. 3 er rigtig reklame-agtigt  Super fedt!

Anmeld

31. januar 2012

MorEllen

Rosengreen skriver:

Hvor er det fint! 

Og sikke nogle gode billeder du tager! Nr. 2 er SÅ sødt  og nr. 3 er rigtig reklame-agtigt  Super fedt!

Nååh.. tak Det med billederne er rent tilfældig..jeg er slet ingen fotograf, men nogle gange er man vel mere heldig end andre gange

Anmeld

1. februar 2012

fif

Hvor er det bare hyggeligt, og skønne farver!!! elsker lilla

Hvor er tæppet fra??

Anmeld

1. februar 2012

MorEllen

fif skriver:

Hvor er det bare hyggeligt, og skønne farver!!! elsker lilla

Hvor er tæppet fra??

Ja, jeg elsker også lilla
Tæppet har jeg faktisk hæklet selv! Utrolig nemt (hvis man nu kan at hækle..)! Jeg rev nogle gamle dynebetræk i strimler og hæklet dem bare sammen med en hæklenål i str 15

Anmeld

1. februar 2012

fif

MyLille skriver:

Ja, jeg elsker også lilla
Tæppet har jeg faktisk hæklet selv! Utrolig nemt (hvis man nu kan at hækle..)! Jeg rev nogle gamle dynebetræk i strimler og hæklet dem bare sammen med en hæklenål i str 15

Haha, det har jeg slet ikke forstand på

Men sødt er det!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.