elsker den sidste dag i mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
14 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

Kris89

vil egentlig ikke noget specielt andet end at fortælle, at jeg ELSKER denne dag

elsker at få løn ikke fordi jeg på nogen mpde mangler penge, men idag kan jeg så sidde og flytte penge rundt til de forskellige konti

har et fast beløb jeg vil leve for i måneden og eventuelt overskuddet fra sidste måned og overskudsløn går på en opsparing... hvor jeg dog elsker at se den vokse

tænker så bare at der egentlig går lang tid før de skal bruges men så kan den jo vokse sig endnu større

vil bruge pengene til bryllup (hvis hans knæ kommer i orden ) og så baby, hvis ellers det nogensinde lykkedes for os at få sådan en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Sukkerblomst

Kris89 skriver:

elsker at få løn ikke fordi jeg på nogen mpde mangler penge, men idag kan jeg så sidde og flytte penge rundt til de forskellige konti

har et fast beløb jeg vil leve for i måneden og eventuelt overskuddet fra sidste måned og overskudsløn går på en opsparing... hvor jeg dog elsker at se den vokse

tænker så bare at der egentlig går lang tid før de skal bruges men så kan den jo vokse sig endnu større

vil bruge pengene til bryllup (hvis hans knæ kommer i orden ) og så baby, hvis ellers det nogensinde lykkedes for os at få sådan en

Jeg har det helt på samme måde.....

Det fede ved den her månede er at der ikke er mange udgifter ,  det var der tilgengæld i Januar månede

Anmeld

31. januar 2012

Kris89

Sukkerblomst skriver:

Jeg har det helt på samme måde.....

Det fede ved den her månede er at der ikke er mange udgifter ,  det var der tilgengæld i Januar månede

min kæreste og jeg har det som blommen i et æg.. bor stort set gratis, har kun udgifter til bil, tv, internet og alt andet luksus

så her bliver der sparet rigtig godt sammen og det er såå lækkert...

men vi er jo så også nød til at vise banken at vi sparer op, og kan spare op, til den dag vi finder det vi gerne vil købe

Anmeld

31. januar 2012

Svenne

Jeg troede jeg var den eneste, der har det sådan!!

Jeg har mindst 10-12 forskellige konti

Anmeld

31. januar 2012

Kris89

Svenne skriver:

Jeg troede jeg var den eneste, der har det sådan!!

Jeg har mindst 10-12 forskellige konti

hi hi jeg har begrænset mig... kæresten og jeg har så også seperat økonomi, ellers havde det nok set anderledes ud

jeg har min lønkonto, budgetkonto, konto med billån og to opsparingskontier

jeg har en mani med at når der er kommet renter på billån skal det betales med det samme, så det er et lige beløb jeg skylder hi hi total mærkelig, men så går det da også lidt hurtigere

så har jeg den ene opsparingskonto er til hus (det hedder den i hvert fald). det skal også være i hele tusinde der står på den

så har jeg 5000 på min lønkonto at bruge i måneden

og det resterende "skæve" beløb kommer på alm. opsparing

hold op hvor er jeg egentlig mærkelig

Anmeld

31. januar 2012

Svenne

Kris89 skriver:

hi hi jeg har begrænset mig... kæresten og jeg har så også seperat økonomi, ellers havde det nok set anderledes ud

jeg har min lønkonto, budgetkonto, konto med billån og to opsparingskontier

jeg har en mani med at når der er kommet renter på billån skal det betales med det samme, så det er et lige beløb jeg skylder hi hi total mærkelig, men så går det da også lidt hurtigere

så har jeg den ene opsparingskonto er til hus (det hedder den i hvert fald). det skal også være i hele tusinde der står på den

så har jeg 5000 på min lønkonto at bruge i måneden

og det resterende "skæve" beløb kommer på alm. opsparing

hold op hvor er jeg egentlig mærkelig

Ha ha, jeg har det på nøjagtig samme måde! Der må for guds skyld ikke stå noget med ører. Så kan jeg finde på at flytte f.eks. 0,17 kr. fordi der skal stå et lige beløb )

Okay, vi har så fællesøkonomi (undtagen lønkonto)

Jeg har:

Lønkonto
Budget
Billån
Opsparing
Ferieopsparing
Gaver

Og derudover har vi til vores søn:

Alm. konto (til børnepenge osv.)
Børneopsparing
Formuekonto
Konfirmationsopsparing
Arthurs konto (til fødselsdagspenge, sparegris osv.)

Så du kan nok se, der er mange!

Anmeld

31. januar 2012

Kris89

Svenne skriver:

Ha ha, jeg har det på nøjagtig samme måde! Der må for guds skyld ikke stå noget med ører. Så kan jeg finde på at flytte f.eks. 0,17 kr. fordi der skal stå et lige beløb )

Okay, vi har så fællesøkonomi (undtagen lønkonto)

Jeg har:

Lønkonto
Budget
Billån
Opsparing
Ferieopsparing
Gaver

Og derudover har vi til vores søn:

Alm. konto (til børnepenge osv.)
Børneopsparing
Formuekonto
Konfirmationsopsparing
Arthurs konto (til fødselsdagspenge, sparegris osv.)

Så du kan nok se, der er mange!

hihi er faktisk glad for jeg ikke er den eneste der er lidt "sær" hvad angår hele tal

det var godt nok en del wee hvor jeg glæder mig til vi får lille og kan oprette en masse ekstra konti hi hi

men det er en super god måde.... på den måde ved man heller ikke hvor mange penge man reelt har og har derfor nok lettere ved at spare op... sådan har jeg det i hvert fald. der skal ikke stå for meget ekstra på lønkontoen...

Anmeld

31. januar 2012

Svenne

Kris89 skriver:

hihi er faktisk glad for jeg ikke er den eneste der er lidt "sær" hvad angår hele tal

det var godt nok en del wee hvor jeg glæder mig til vi får lille og kan oprette en masse ekstra konti hi hi

men det er en super god måde.... på den måde ved man heller ikke hvor mange penge man reelt har og har derfor nok lettere ved at spare op... sådan har jeg det i hvert fald. der skal ikke stå for meget ekstra på lønkontoen...

Nej, jeg vil også kun have det stående på lønkontoen, som er til ekstra forbrug!
For vi har da for resten også en mad-konto, som vi begge har et dankort til.
Så det der er tilbage på lønkontoen skal kun være til mig selv

Anmeld

31. januar 2012

Kris89

Svenne skriver:

Nej, jeg vil også kun have det stående på lønkontoen, som er til ekstra forbrug!
For vi har da for resten også en mad-konto, som vi begge har et dankort til.
Så det der er tilbage på lønkontoen skal kun være til mig selv

okay... vi kunne også godt tænke os en madkonto, men synes bare tanken om at have to dankort, en til mad og en til sig selv gider jeg bare ikke...  sys jeg har kort nok, med et OK et Statoil og et dankort.

Anmeld

31. januar 2012

sandorff

Kris89 skriver:

kan du så ikke flytte nogle penge over på min konto...?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.