Retro børnestof

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.148 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

MosterA

Jeg vil rigtig gerne have en fin sengerand med retropront til lillemanden når han skal over i sin tremmeseng - hvilket ikke vare længe.

Mit problem er bare at jeg syntes de fede er vildt dyre  derfor har jeg tænkt på at syg en selv, men jeg kan ikke finde noget fedt retroprint.

Så kreative tøser hvor finder I jeres fede retro stof til de små poder ????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

MelikkazMoar

MosterA skriver:

Jeg vil rigtig gerne have en fin sengerand med retropront til lillemanden når han skal over i sin tremmeseng - hvilket ikke vare længe.

Mit problem er bare at jeg syntes de fede er vildt dyre  derfor har jeg tænkt på at syg en selv, men jeg kan ikke finde noget fedt retroprint.

de har rigtig meget i stof 2000 ..

men jeg erfarede at det næsten var lige så dyrt (for mig) at sy den selv som at købe den..

Anmeld

31. januar 2012

MosterA

MelikkazMoar skriver:

de har rigtig meget i stof 2000 ..

men jeg erfarede at det næsten var lige så dyrt (for mig) at sy den selv som at købe den..

Tror desværre bare at den Stof 2000 der er hvor jeg bor er ret dårlig for jeg finder stort set aldrig noget jeg kan li´ - eller også er jeg lidt kræsen 

Må prøve igen en af dagende. 

Anmeld

31. januar 2012

MelikkazMoar

MosterA skriver:

Tror desværre bare at den Stof 2000 der er hvor jeg bor er ret dårlig for jeg finder stort set aldrig noget jeg kan li´ - eller også er jeg lidt kræsen 

Må prøve igen en af dagende. 

hihiih ja der kan være mange grunge

Anmeld

31. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MosterA skriver:

du kan bestille via deres hjemmeside. Hvis du bestiller til den butik der er nærmest dig er leveringen gratis

Anmeld

31. januar 2012

Fenja09

Jeg har købt det meste retrostof inde på Trendsales. Det er så også "rigtig" retro, da det er gamle stoffer fra pudebetræk, lagner, sengebetræk osv. Synes det er fedt at det er gammelt - det har sin charme  Men ellers så smut forbi de lokale genbrugsforetninger, nogle gange er man heldig at falde over et fedt betræk som sagtens kan bruges til at sy nye ting af.

/Fenja

Anmeld

1. februar 2012

Fru Vinther

Jeg vil også sige Trendsales eller genbrugsbutikker. Især i sidstnævnte kan du være heldig at finde brugt sengelinned der ingen penge koster.

Ellers kan du også prøve at kigge rundt på forskellige blogs. Mange af dem sælger masser af retrostof.

Anmeld

2. februar 2012

Rebecca55

Malika og rosa er en hjemmeside med masser af fedt stof.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.