Den søde tand og amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

OverTheRainbow

Hej damer.

Jeg har en skøn søn på snart 2 mdr. Han vejede 3100g ved fødslen og jeg må ærligt indrømme jeg fik et lille chok ved 5 ugers undersøgelsen ( hvor han faktisk var 7 uger). Han var kommet op på 5040g med ble på... Altså, 5 kg er jo meget normalt ved hans alder, men er det "normalt" at tage 2 kg på? 

Har det egentlig noget at gøre med at mutti her ikke stod bagerst i køen, da der blev uddelt søde tænder? Jeg spiser meget normalt ( synes jeg selv) men der kommer nok noget sukker/fedt indenbords hver dag

Min lille Vegas er en rigtig madglad gut ser det ud til, han suuuuger til sig med et meget målrettet blik i øjnene

Mvh Sissal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Pige2009

Jeg tror ikke, der er noget normalt, hvad angår børn og vægt Så det er bare super, han tager på og trives

Anmeld

31. januar 2012

OverTheRainbow

Baagøe skriver:

Jeg tror ikke, der er noget normalt, hvad angår børn og vægt Så det er bare super, han tager på og trives

Jeg er helt enig og glad for at han trives... Man blir bare lidt hmmm, når folk kommer med kommentarerne Guuud hvor er han tyk, hvor er han blevet stor bla bla 

Man er vel altid lidt bange for at ens barn er meget udenfor "normalen"

Det var nok også mere sammenhængen mellem mit indtag og hans vægtøgning..

Tak for svar

Anmeld

31. januar 2012

vitapigen

Hehe ja min datter har så taget ca 1 kg på i mdr. indtil hun blev 6 mdr Så jeg synes det lyder meget naturligt Jeg har også haft en sød tand, men regner bestemt ikke med det er derfor mi datter stortrives SP har i hvert fald ikke spurgt om jeg har spist søde sager når min datter blev vejet. Hun synes bare det var herligt at min datter stortrives

Så tror ikke det har nogen sammenhæng, men at det er tilfældigt

Anmeld

31. januar 2012

foto på lærred

Jeg synes at huske at sp sagde til mig at baby helst skulle tage omkring 200-250 gr på om ugen. Det svare jo meget godt med et par kilo. Fik du ikke sådan et diagram som du kunne se hvis du er bekymret (hvor de plotter vægt og længde ind). Du skal afsted igen om et par måneder, så kan du evt høre lægen ad hvis du er nervøs. Men tror nu alt er som det skal være.

Mvh
Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager, lærreder, wallstickers, invitationer og indbydelser.

Anmeld

2. februar 2012

Pige2009

Smilo skriver:

Jeg er helt enig og glad for at han trives... Man blir bare lidt hmmm, når folk kommer med kommentarerne Guuud hvor er han tyk, hvor er han blevet stor bla bla 

Man er vel altid lidt bange for at ens barn er meget udenfor "normalen"

Det var nok også mere sammenhængen mellem mit indtag og hans vægtøgning..

Tak for svar

Min datter er virkelig slank og jeg ville da sådan ønske hun havde lidt mere guf på kroppen

Anmeld

6. februar 2012

Philippa

Jeg tror det er almindeligt, så længe han trives og er glad

Anmeld

7. februar 2012

OverTheRainbow

Philippa skriver:

Jeg tror det er almindeligt, så længe han trives og er glad

Hils lumpus!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.