Min farmor er død.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

861 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

An&Jo

Selvom jeg ved det var bedst hun endelig fik fred er det nu ret trist alligevel.. 93 år nåede hun at blive, men de sidste 5 år er hun desværre blevet rigtig dement sø hun vidste ikke hvem vi var..

Nu bliver hun genforenet med min farfar efter 12 år og hun kan endelig se sine to døtre der døde da de var hhv 12 og 14 år gamle af leukæmi.. Hun er helt sikkert et bedre sted nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Frk Mig

An&Jo skriver:

Selvom jeg ved det var bedst hun endelig fik fred er det nu ret trist alligevel.. 93 år nåede hun at blive, men de sidste 5 år er hun desværre blevet rigtig dement sø hun vidste ikke hvem vi var..

Nu bliver hun genforenet med min farfar efter 12 år og hun kan endelig se sine to døtre der døde da de var hhv 12 og 14 år gamle af leukæmi.. Hun er helt sikkert et bedre sted nu..

Puha .. Jeg kondolere og sender en masse 

Anmeld

31. januar 2012

musse1

An&Jo skriver:

lyder til det var en hårde tider for din farmor, og klart det ert hårdt for jer, selv om i viste det var bedst, men er da hårdt, med nogle man holder så meget af

til dig og familien

Anmeld

31. januar 2012

B&J

sender dig og din familie en masse tanker og krammer..

og du har helt ret hun er det bedste nu men det er så svært når det er en der er savnet og elsket

Anmeld

31. januar 2012

Mira0911

Kondolere og sender masser af knus og tanker din vej... 

Anmeld

31. januar 2012

An&Jo

tak for krammer og kondolencer..

Hun er helt sikkert et bedre sted nu, hun trængte til fred, og det fik hun endelig..

Anmeld

31. januar 2012

Frk-Lotusblomst

An&Jo skriver:

Det er ejg rigtig ked af. Jeg kondolerer. Men nu er hun et bedre sted og som du selv siger genfoenet med hendes livskærlighed og to piger der gik bort alt for tidligt.

Anmeld

31. januar 2012

Kofoed.

Kram til dig og familien, det gør altid ondt, selvom det er det "bedste" for personen

Anmeld

31. januar 2012

wamse

Det gør mig ondt

Anmeld

31. januar 2012

FruStolpe

An&Jo skriver:

til dig og din familie.

Sender varme tanker i en svær tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.