Brystbetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

Barbamama

Er der nogen af jer der har prøvet at have det uden at I ammer???

Jeg er gravid og lige pt syg. I går aftes fik jeg så mega ondt i mine bryster. Det stikker og svier. Det er rigtig træls. Jeg får penicillin for noget andet så jeg håber det kan tage det hvis det er det. Men nu har jeg fundet min gamle ammebh så der ikke er noget der strammer nogen steder!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

L&V

Nu skriver du jo ikke noget om, om der stadig er lidt mælk for hvis der ikke er mælk så er der heller ikke noget at få betændelse i, men ellers kan man godt få det uden at amme.. Da jeg fik det var det fordi jeg havde overproduktion af mælk og var ved at holde med at amme.. Er dine bryster varme, røde hårde?

Anmeld

31. januar 2012

Barbamama

Månsson skriver:

Nu skriver du jo ikke noget om, om der stadig er lidt mælk for hvis der ikke er mælk så er der heller ikke noget at få betændelse i, men ellers kan man godt få det uden at amme.. Da jeg fik det var det fordi jeg havde overproduktion af mælk og var ved at holde med at amme.. Er dine bryster varme, røde hårde?

Nej de er ikke varme eller hårde. Men hvis jeg trykker på siden af det ene bryst så svier det helt vildt indeni og stråler ind over hele brystet. Det gør pænt ondt. Hvis det ikke holder op i løbet af ugen må jeg til lægen.

Og jeg har ikke mælk i brysterne endnu (jeg er 22+2) men de er vokset en del!

Anmeld

31. januar 2012

L&V

Barbamama skriver:

Nej de er ikke varme eller hårde. Men hvis jeg trykker på siden af det ene bryst så svier det helt vildt indeni og stråler ind over hele brystet. Det gør pænt ondt. Hvis det ikke holder op i løbet af ugen må jeg til lægen.

Og jeg har ikke mælk i brysterne endnu (jeg er 22+2) men de er vokset en del!

Så er jeg ret overbevist om at det ikke er brystbetændelse da det kræver mælk.. Det er nemlig mælken der siver ud i vævet og laver en infektion, og man bliver ofte ret syg med feber osv når man har det Vil tro det du har er en god omgang brystspændinger, det kan os bare gøre nas

Anmeld

31. januar 2012

Barbamama

Månsson skriver:

Så er jeg ret overbevist om at det ikke er brystbetændelse da det kræver mælk.. Det er nemlig mælken der siver ud i vævet og laver en infektion, og man bliver ofte ret syg med feber osv når man har det Vil tro det du har er en god omgang brystspændinger, det kan os bare gøre nas

Ondt gør det i hvert fald. Det føles bare på en anden måde end brystspændinger. Dem havde jeg meget i starten. Det er den der svie der gør ondt. Pas. Det skal bare gå væk! Hi hi

Anmeld

31. januar 2012

L&V

Barbamama skriver:

Ondt gør det i hvert fald. Det føles bare på en anden måde end brystspændinger. Dem havde jeg meget i starten. Det er den der svie der gør ondt. Pas. Det skal bare gå væk! Hi hi

Okay, ja det lyder da noget underligt.. Men kan jo os være det forværres af at du er syg.. Men god bedring og håber det snart går væk

Ellers må lægen jo ha et lille opkald

Anmeld

31. januar 2012

Barbamama

Månsson skriver:

Okay, ja det lyder da noget underligt.. Men kan jo os være det forværres af at du er syg.. Men god bedring og håber det snart går væk

Ja jeg har ikke lige prøvet at have det sådan før. Jeg gider bare ikke tage hele vejen til lægen igen. Jeg var der i går. Har både lungebetændelse og halsbetændelse. Så hvis der er noget betændelse i mit bryst kan penicillinen vel for fanden også slå det ihjel. Ellers må jeg derop igen

Anmeld

31. januar 2012

Barbamama

Månsson skriver:

Og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.