At bo på Frederiksberg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.106 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. januar 2012

Becks

Hvordan er det?

Hvor kan I anbefale og hvor anbefaler I ikke?

Jeg spørger fordi jeg netop har skrevet mig op til lejlighed på Frederiksberg igennem DAB og AAB

Nu har jeg boet i Hvidovre siden 1993 og trænger til noget nyt, kender I det
Jeg har aldrig sådan opholdt mig på Frederiksberg, men efter jeg er startet i nyt job i den private hjemmepleje, kommer jeg der flere gange hver aften, og synes der er sådan en hyggelig stemning de steder beg ser og køre igennem

Så kom anton med jeres erfaringer og oplevelser

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

dorthemus

Frederiksberg er et dejligt sted at bo jeg bor i en AAB ejendom og var svine heldig over at få den. Vil ikke tage modet fra dig men det er rigtig svært at få fødderne indenfor på Frb. Jeg har været skrevet op i 40 år og ku ikke få en lejlighed...fik den kun fordi jeg arbejdede i københavns kommune. Kender ikke den anden boligforening.

Anmeld

31. januar 2012

Becks

dorthemus skriver:

Frederiksberg er et dejligt sted at bo jeg bor i en AAB ejendom og var svine heldig over at få den. Vil ikke tage modet fra dig men det er rigtig svært at få fødderne indenfor på Frb. Jeg har været skrevet op i 40 år og ku ikke få en lejlighed...fik den kun fordi jeg arbejdede i københavns kommune. Kender ikke den anden boligforening.

Det fandeme også en lækker lejlighed du har

Du tager ikke modet fra mig søde D Jeg ved godt det er hammersvært, men så kan jeg måske nyde min alderdom på Frederiksberg haha
Der er bare så mange lækre steder og det ligger jo tæt på alt Her i Hvidovre er der ikk det vilde

Jeg bor selv i en DAB forening, så ville have større chancer der. Men der går nok nogle år alligevel

Anmeld

31. januar 2012

dorthemus

Becks skriver:

Det fandeme også en lækker lejlighed du har

Du tager ikke modet fra mig søde D Jeg ved godt det er hammersvært, men så kan jeg måske nyde min alderdom på Frederiksberg haha
Der er bare så mange lækre steder og det ligger jo tæt på alt Her i Hvidovre er der ikk det vilde

Jeg bor selv i en DAB forening, så ville have større chancer der. Men der går nok nogle år alligevel

Okay men det er også den rette indstilling at have tror heller aldrig jeg flytter herfra, er blevet så glad for at bo her

Anmeld

31. januar 2012

Becks

dorthemus skriver:

Okay men det er også den rette indstilling at have tror heller aldrig jeg flytter herfra, er blevet så glad for at bo her

Det kan jeg godt forstå du er..

Jeg troede faktisk det ville være dyrere, at bo på Frederiksberg, selvfølgelig kommer det an på hvor.. Men de steder jeg har kigget, er det faktisk samme pris som jeg betaler, for en mindre lejlighed

Anmeld

31. januar 2012

tinasmor

Har også kun hørt godt om Frederiksberg. Det eneste jeg rigtig kender til det selv er dette: Mega svært at få foden ind, flere steder ret krydret at bo, 1 times parkering i hele Frederiksberg, lav skatteprocent.

Så ikke så meget jeg kan bidrage med. Held og lykke med at finde et nyt sted

Anmeld

31. januar 2012

Becks

tinasmor skriver:

Har også kun hørt godt om Frederiksberg. Det eneste jeg rigtig kender til det selv er dette: Mega svært at få foden ind, flere steder ret krydret at bo, 1 times parkering i hele Frederiksberg, lav skatteprocent.

Så ikke så meget jeg kan bidrage med. Held og lykke med at finde et nyt sted

Tak for svar  Det med at det er svært at foden indenfor og lav skatteprocent har jeg også hørt

Men nu er jeg skrevet op, begge steder, så nu må vi se hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.