Brunch fra Kokken og Jomfruen :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.952 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

Troldemommi

I går blev vores lille Johanne døbt, vi holdt det i et forsamlingshus og havde bestilt med fra Kokken og Jomfruen en såkaldt luksus brunch, yeahhh right, det var så pinligt, der var slet ikke nok mad, syntes det var forfærdeligt at holde barnedåb og så er det ikke alle vores gæster der kunne få sig en skide pandekage :-S

Jeg var flov og ked af at det var så fesent, syntes vi havde betalt ret meget for maden, men det levede slet ikke op til forventningerne, det smagte sådan set fint nok, men for søren hvordan kan sådan et stort firma levere for lidt mad, da må da vide hvor meget en flok på 26 sådan cirka spiser.

VI ved jo godt at det slet ikke koster så meget at lave maden som vi har betalt for det, derfor er det her bare ikke i orden :-(

Jeg var da glad for at vi kunne servere hjemmebagte boller og 3 slags kager mm til kaffen så vores gæster fik mad nok, ellers så.....

Det er sgu sidste gang vi bestiller mad derfra :-(

ØVØVØV

Et rigtigt brokkeindlæg fra mig, men syntes altså det ødelagde vores lille Johannes barnedåb, eller ihvertfald lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Det er ikke første gang, jeg hører, at Kokken og Jomfruen ikke leverer nok mad.

et trøsteknus til dig

Anmeld

30. januar 2012

Maja_4000

Det har jeg desværre også hørt før

Håber I havde en god dag alligevel ! Og tillykke med hende 

Anmeld

30. januar 2012

Nea85

Øv, hvor irriterende! Kan godt forstå du både var flov og ked af det.
Kan du ikke ringe og klage? Jeg mener, man må da forvente, at ALLE gæster gerne vil have en pandekage...?

Anmeld

30. januar 2012

dpb

øv, for en oplevelse Kan godt forstå du ikke bestiller der igen, for det er bare for dårligt rigtig dårlig stil...for det ødelægger bare ens fest ret meget, når der ikke er nok... Ville nok klage over det hvis det var mig

Syntes det er meget svingende hvilke oplevelser folk har med dem desværre

Qnuz

Anmeld

30. januar 2012

Tvillingemor80

Det er vildt så meget de svinger i kvalitet .. Til min lille brors dåb var det også bare noget møg (og der var alt for lidt) - til min konformation var det okay og der var tilpas med mad. Til vores tvillingers barnedåb var det så lækkert og der var ALT for meget mad - selvom vi ikke havde talt børnene med da vi bestilte.. :O

Anmeld

30. januar 2012

Kvist

Heller ikke første gang jeg har hørt dårligt om kokken og jomfruen, rigtig øv de ikke kan tage sig sammen og levere varen..´

Håber i ellers havde en super dag  Og tillykke med hende..

Anmeld

30. januar 2012

Fenja09

Synes det er meget forskelligt hvor godt og meget mad Kokken og Jomfruen levere. Alt var perfekt da vi bestilte til kæresten fødselsdag, men til min søsters fødselsdag var der heller ikke nok mad. Det er bare super ærgeligt

Håber i havde en god dag, trods alt  ja, og hvis i ikke har gjort det, så kontakt dem og klag over det!

/Fenja

Anmeld

30. januar 2012

Eliza

det har jeg ikke hørt, har til gengæld hørt at de kan levere dårlig mave/madforgiftning..  

så dem går vi os uden om

Anmeld

31. januar 2012

Laulund87

Det er stor forskel på afdelingerne! Hvor er det træls med den oplevelse i har haft

Vi har fået fra Kokken og jomfruen mange gange og der er VIRKELIG meget mad og det er bare i orden! Det er så fra Århus afdelingen og dem har jeg aldrig hørt dårligt om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.