Enkelt ydelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

893 visninger
15 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Hejsa
Er der nogle a jer som ved hvordan og hvorledes man kan søge, og eventuel er berettiget til at kan modtage enkeltydelse??

Min veninder er desværre kommet i SU problemer, og kan jo derfor ikk betale regninger til den 1.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

wamse

LouiseVous skriver:

Hejsa
Er der nogle a jer som ved hvordan og hvorledes man kan søge, og eventuel er berettiget til at kan modtage enkeltydelse??

Min veninder er desværre kommet i SU problemer, og kan jo derfor ikk betale regninger til den 1.

Altså min erfaring er, at der ikke er meget hjælp at komme efter ved enkeltydelse. De regnede min rådighedsbeløb ud til at være på 7100 hver måned, hvor min virkelighed siger 2000 i måneden 

Anmeld

30. januar 2012

Silas&Mille

Det nemmeste din veninde kan gøre er at kontakte det lokale ydelseskontor. Det er dem der tager stilling til sådan noget.

Anmeld

30. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

wamse skriver:

Altså min erfaring er, at der ikke er meget hjælp at komme efter ved enkeltydelse. De regnede min rådighedsbeløb ud til at være på 7100 hver måned, hvor min virkelighed siger 2000 i måneden 

Den forstår jeg ikk

Anmeld

30. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

SilasMor skriver:

Det nemmeste din veninde kan gøre er at kontakte det lokale ydelseskontor. Det er dem der tager stilling til sådan noget.

Vil hun forsøge i morgen, men tænkte der sikkert hvor nogle herinde som vidste lidt..

Anmeld

30. januar 2012

wamse

LouiseVous skriver:

Den forstår jeg ikk

De har et stramt mønster for de mener er nødvendige udgifter, hvilket slet ikke behøver at vise din virkelige situation 

Anmeld

30. januar 2012

Silas&Mille

Det indtryk jeg fik af det med enkelt ydelser da jeg og kæresten flyttede tilbage til Danmark, var at det kan være meget individuelt og kan afhænge af hvem man snakker med.

Anmeld

30. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

wamse skriver:

De har et stramt mønster for de mener er nødvendige udgifter, hvilket slet ikke behøver at vise din virkelige situation 

Ja okay..

Det satme også sur røv for hende, hun har været tidlig nok ude og søge efter fortsættende SU, hun har nemlig desværre været sygemeldt, men startet på udd igen og været inde og tage første års prøven her i jan. og hendes SU sag står bare fortsat på ubehandlet. Hvor er det bare ikk godt nok!

Anmeld

30. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

SilasMor skriver:

Det indtryk jeg fik af det med enkelt ydelser da jeg og kæresten flyttede tilbage til Danmark, var at det kan være meget individuelt og kan afhænge af hvem man snakker med.

Det lyder som resten af kommunens ting

Anmeld

30. januar 2012

wamse

LouiseVous skriver:

Ja okay..

Det satme også sur røv for hende, hun har været tidlig nok ude og søge efter fortsættende SU, hun har nemlig desværre været sygemeldt, men startet på udd igen og været inde og tage første års prøven her i jan. og hendes SU sag står bare fortsat på ubehandlet. Hvor er det bare ikk godt nok!

umiddelbart vil jeg tro, at måske vil kunne låne dem mod tilbagebetaling som enkeltydelse. Har hun spurgt i banken om hun vil kunne låne der?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.