Luring af kode på jeres dankort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

Mira0911

Utroligt at det kan lade sig gøre lige meget hvor meget man skjuler... Så en avis eller blad er vidst midlet... 

Jeg hæver aldrig penge hverken i automater uden for banken eller i banken... Det der med at hæve penge gør jeg aldrig... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

nilletøz

Babymor2010 skriver:

Det er da ikke frækt - mere respektløs hvis ikke de træder tilbage 

Nej nej men det er der nogen der synes det er.. Men tror det bunder i at jeg mistænker dem for noget de ikke kunne finde på...

Anmeld

30. januar 2012

nilletøz

Jeg skjuler den helt vildt, er totalt paranoid

Det kender jeg godt.
Jeg var i Bilka med min far en dag, en dame stod foran os og skulle betale med sit dankort, og min far stod helt henne ved starten af kassen - altså han kunne overhovedet ikke lure noget, men hun forlangte ham sku om at træde mere tilbage, det kalder jeg totalt paranoid!

Min far sagde til henne at han ikke kunne gå mere tilbage, og at hun skulle tag det roligt, men hun nægtede at gennemføre købet før min far havde rykket sig mere tilbage!

Det hele endte med at kassedamen måtte tilkalde vagten!

Anmeld

30. januar 2012

Laulund87

nilletøz skriver:

Det kender jeg godt.
Jeg var i Bilka med min far en dag, en dame stod foran os og skulle betale med sit dankort, og min far stod helt henne ved starten af kassen - altså han kunne overhovedet ikke lure noget, men hun forlangte ham sku om at træde mere tilbage, det kalder jeg totalt paranoid!

Min far sagde til henne at han ikke kunne gå mere tilbage, og at hun skulle tag det roligt, men hun nægtede at gennemføre købet før min far havde rykket sig mere tilbage!

Det hele endte med at kassedamen måtte tilkalde vagten!

Okay det lyder da også voldsomt

Det har ikke været nødvendigt at jeg har skulle bede folk træde tilbage.. Jeg dækker bare godt med hænderne hehe

Anmeld

30. januar 2012

nilletøz

Laulund87 skriver:

Okay det lyder da også voldsomt

Det har ikke været nødvendigt at jeg har skulle bede folk træde tilbage.. Jeg dækker bare godt med hænderne hehe

Ja det var det også!! Hun var virkelig bange for at min far skulle lure hendes kode!!

Ja jeg dækker også med min hånd eller pung....

Anmeld

31. januar 2012

LilleLene

Babymor2010 skriver:

Det kunne være jeg skulle finde mig en pung - den har jeg aldrig været god til at bruge 

Anmeld

31. januar 2012

Frk.Nissen

Der er ingen der får lov til at se min kode. Det gør jeg ALTID

Anmeld

31. januar 2012

Darling<3

Gjorde det ikke, men det skal der laves om på - ingen skal tømme min konto, udover mig selv

Min fætter er blevet lænset for 26.000 - han brugte sit kort i udlandet hvor de er meget mere snu end herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.