hjaelp til mad... nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

Gravid2012

Hej alle sammen.

Jeg havde egentlig sagt til mig selv jeg ikke ville logge herind indtil jeg var gravid.... meeeen har virkelig brug for hjaelp til det mad jeg har gang i.

Er gaaet i gang med "white bean soup", der stod egentlig at det skulle staa i vand hele natten foer man gik i gang. Men det var lige det eneste jeg havde i koeleskabet idag. Saa gik bare i gang med at koge dem... bliver de gode alligevel ?? de er ikke blevet bloede endnu..... der er gaaet 20-30 minutters tid...

Hjaellpppppp??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Gravid2012

30. januar 2012

Gravid2012

nobody ??

Anmeld

30. januar 2012

Gravid2012

30. januar 2012

Kay

aner intet om det... men ville gerne lige oppe for dig

Anmeld

30. januar 2012

Gravid2012

Kay skriver:

aner intet om det... men ville gerne lige oppe for dig

hvor er du soed : ) tak ...

Anmeld

30. januar 2012

Maja_4000

Det er MEGET vigtigt at udbløde bønner inden man bruger dem ! De skal ligge i blød og så koges i noget nyt vand .. De (kan) indeholde nogle giftstoffer som gør en ret syg .. Mener det er sådan noget roskildesyge-lignende man kan få 

Det var i hvert fald det jeg fik af vide , da jeg gik på slagteriskolen .. Men meget kan jo været ændret siden Det er knap 4 år siden .. Jeg ville bare ikke turde at lade være ;o

Anmeld

31. januar 2012

Gravid2012

Maja_4000 skriver:

Det er MEGET vigtigt at udbløde bønner inden man bruger dem ! De skal ligge i blød og så koges i noget nyt vand .. De (kan) indeholde nogle giftstoffer som gør en ret syg .. Mener det er sådan noget roskildesyge-lignende man kan få 

Det var i hvert fald det jeg fik af vide , da jeg gik på slagteriskolen .. Men meget kan jo været ændret siden Det er knap 4 år siden .. Jeg ville bare ikke turde at lade være ;o

okay... ville oenske jeg havde set denne besked noget foer....

har nemlig spist dem.... hmm... ? hvis jeg ikk er syg indtil nu, tror du saa jeg bliver ??

Anmeld

31. januar 2012

Maja_4000

stephanie1988 skriver:

okay... ville oenske jeg havde set denne besked noget foer....

har nemlig spist dem.... hmm... ? hvis jeg ikk er syg indtil nu, tror du saa jeg bliver ??

Min lærer dengang havde prøvet at blive syg af det .. Der var gået en times tid .. Så vil tro du slipper

Anmeld

31. januar 2012

Gravid2012

Maja_4000 skriver:

Min lærer dengang havde prøvet at blive syg af det .. Der var gået en times tid .. Så vil tro du slipper

puha... haaber at jeg slap fra det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.