God gave til nyfødt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

gonefishing

Debatpige skriver:

Vi har et vennepar der lige er nedkommet, men har ingen idé om hvad vi skal give dem i gave, da de allerede har et barn i forvejen og alt nærmest alt, ink. tøj. 

Nogle gode idéer til en god gave til en nyfødt dreng?

en kæmpe bamse! altså en af de helt vildt store... som kun er hans! kan sige at de i toysrus har nogle flotte store bamser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Ayasmor

Debatpige skriver:

Hvor stor er den? 18 cm er da ikke meget er det?

Den jeg købte (18 cm) er ikke de største af dem.. men de fåes i forskellige størrelser

Anmeld

30. januar 2012

Vores kærlighedsbarn

Flodkilling skriver:

en kæmpe bamse! altså en af de helt vildt store... som kun er hans! kan sige at de i toysrus har nogle flotte store bamser.

hehe, god idé

Anmeld

30. januar 2012

Vores kærlighedsbarn

Ayasmor skriver:

Den jeg købte (18 cm) er ikke de største af dem.. men de fåes i forskellige størrelser

ja okay 

Anmeld

30. januar 2012

4xGreve

Debatpige skriver:

Vi har et vennepar der lige er nedkommet, men har ingen idé om hvad vi skal give dem i gave, da de allerede har et barn i forvejen og alt nærmest alt, ink. tøj. 

Jeg tænker hvad med at give dem en kurv med en helt masse forskellige lækker ting som er til mor og far...? 

Anmeld

30. januar 2012

Moms

Debatpige skriver:

er det også! ved du hvor man kan anskaffe sig den??

du skal ind på et glasværksted og have den lavet.

Moms

Anmeld

30. januar 2012

Vores kærlighedsbarn

4xGreve skriver:

Jeg tænker hvad med at give dem en kurv med en helt masse forskellige lækker ting som er til mor og far...? 

Ja måske, med hvad skulle der fx være i?

Anmeld

30. januar 2012

Fenja09

Hvornår skal gaven gives og har du et billede af barnet? For så kan man få lavet et protrætbillede, tegnet eller malet - og ja har også set det i perler. Man kan også købe et babytæppe med barnets navn broderet

Anmeld

30. januar 2012

4xGreve

Debatpige skriver:

Ja måske, med hvad skulle der fx være i?

Uhh det ved jeg ikke, slik, chips, sodavand, et gavekort til ja måske take away på bones, en god film så du ved de vil kunne lide mm. for tit glemmer man sig selv som forældre og tit har man brug for lidt ekstra hygge lige efter baby er født og nogen gange har man brug for at folk tænker på en for en fordi man selv glemmer det og baby kommer bestemt ikke til at mangle noget også evt. Putte en lille stork i... 

Men ved ikke... En kurv måske med plejeprodukter til mor kunne også være en ide'...

Håber ihvertfald nogen tænker på os når vi føder...

Anmeld

30. januar 2012

L&V

Debatpige skriver:

En mega fed gave er sådan en tavle fra memozz lidt dyr men alle pengene hver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.