Mageskifte - trekantsområdet, - nogen, der kender nogen??:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

celkt

Man skal jo være utraditionel i disse vanskellige boligsalgstider..

Når vi nu ikke har held til at få solgt vores hus hernede ved svendborg, er vi begyndt at overveje at finde nogen at mageskifte med. Men der er ikke en søgefunktion på diverse boligportaler, hvor man kan søge folk der er interesserede i mageskifte, så jeg kikker rundt omkring. Har skrevet til de forskellige store mæglerkæder for at de kan tjekke i deres sælgerkartoteker, så må vi se hvad de siger.

Men ville da også lige høre herinde bla.a baby.dk's søde brugere. Er der nogen I jeres omgangskreds der har samme problem som os, og som ikke kan sælge deres hus i middelfart, fredercia, kolding, vejle og omegn, OG som vil til sydfyn, så kunne det jo være...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

mariamiss6

mageskifte??????

Anmeld

1. februar 2012

SpunkenJo

mariamiss6 skriver:

mageskifte??????

Lige min tanke

Anmeld

1. februar 2012

celkt

SpunkenJo skriver:

Lige min tanke

når man bytter hus/ejendom med en anden, fuldstændig som ved salg med advokat og lignende, man slipper bare for at skulle slæge sine huse først.

Anmeld

1. februar 2012

mariamiss6

celkt skriver:

når man bytter hus/ejendom med en anden, fuldstændig som ved salg med advokat og lignende, man slipper bare for at skulle slæge sine huse først.

Så man bytter bare adresse-sted (og bolig selvfølgelig) men uden der er købspriser imellem? Som sådan en byt-lige-over handel?

det lyder bare tosset at det hedder mageskifte, fordi det lyder mere som et fiiiint ord for swingersex lol......

magelighedsskifte eller boligbytte kunne jeg bedre få til at hænge sammen hehe.....

Nåh men held og lykke i hvert fald, jeg kan desværre ikke tilbyde et hus nogle som  helst steder

Anmeld

2. februar 2012

celkt

mariamiss6 skriver:

Så man bytter bare adresse-sted (og bolig selvfølgelig) men uden der er købspriser imellem? Som sådan en byt-lige-over handel?

det lyder bare tosset at det hedder mageskifte, fordi det lyder mere som et fiiiint ord for swingersex lol......

magelighedsskifte eller boligbytte kunne jeg bedre få til at hænge sammen hehe.....

Nåh men held og lykke i hvert fald, jeg kan desværre ikke tilbyde et hus nogle som  helst steder

jotak....

Og ja, det lyder godt nok hen i retning a swingersex, det jeg jeg give dig ret i....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.