søvn.. når din barn vågner om natten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

MelikkazMoar

Når dit barn vågner om natten, hvad gør du så?

ja logisk nok trøster vi jo.. men hvordan går i andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Mizz-sommer

MelikkazMoar skriver:

Når dit barn vågner om natten, hvad gør du så?

ja logisk nok trøster vi jo.. men hvordan går i andre?

hej :d

prøver at give ham sutten plus nusse klud..

vis det ikke er nok, så en tår mælk plus ny blee også synger jeg og nusser hans pande imens han putter med sin klud i liften :d

nok helt forkert...

Anmeld

30. januar 2012

MelikkazMoar

Mizz-sommer skriver:

hej :d

prøver at give ham sutten plus nusse klud..

vis det ikke er nok, så en tår mælk plus ny blee også synger jeg og nusser hans pande imens han putter med sin klud i liften :d

nok helt forkert...

tror ikke der er noget der er forkert.. hvis det bare virker for jer

Anmeld

30. januar 2012

Saram

Må indrømme at jeg måske er lidt "strid" med det. Hvis hun vågner om natten, får hun sut og nusse bamse, putter dynen om hende og så går jeg ud. Hvis det ikke hjælper, bliver jeg ved med at gøre det ca. 5 gange og hvis det stadig ikke hjælper, kommer hun ind til os i sengen og får en flaske og så plejer hun at falde i søvn der igen.

Anmeld

30. januar 2012

Janni.

Her får han sutten et par gange. Hvis ikke det hjælper så tager vi ham op og sidder cirka 5 min i lænestolen, så sover han igen.

Nogen nætter vågner han og virker nærmest i panik. Det er godt nok ubehageligt.

Anmeld

30. januar 2012

Miia90

Når philippa vågner og natten kommer hun over til mig og for bryst med det samme. når hun er færdig bliver hun lagt tilbage i liften. græder hun igen for hun sutten og gynger lidt på vuggen, gør det nogen gange, virker det ikk kommer hun over til mig og putter resten af natten bliver kun skiftede hvis hun har lavede ad eller hvis jeg kan mærke bleer snart ikk kan rumme mere

Anmeld

30. januar 2012

Silas&Mille

Her få Silas en tår vand, så sutten og bamsen og så blvier han puttet igen. Det er kun sket 3 gange at han er endt i vores seng, men så har han også været syg.

Anmeld

30. januar 2012

Fenja09

Vores datter vågner som regel kun om natten af to årsager - at hun har tabt sutten eller skal have noget at spise, så det er hvad jeg gør om natten. Hun bliver ikke trøstet eller andet - hun får sutten eller flaske og så sover hun videre.

Er der en nat hvor hun ikke kan sove, så har jeg et par gange taget hende op til os i sengen og så har vi ligget og pludret lidt. Derefter er hun så faldet i søvn.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.