Hvornår tager i baby ind??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

Anonym trådstarter

Min dreng ligger ude og sover.. fra kl. 12.. først vågnede han og græd kl. 14, så fik han sutten og faldt i søvn igen. her 14.30 græd han igen (altså ikke vild gråd, bare lidt brok), fik sutten og faldt igen i søvn.

burde jeg havde taget ham ind i stedet for at give sutten? er nervøs for om jeg på en måde "tvinger" ham til at sove videre når han egentlig ikke ville når jeg bare giver sutten så han falder i søvn igen.. hvad gør i? han er 4 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Trine89

min datter gør nogen gange det samme.. 
jeg tager hende først ind hvis hun ikke vil tage imod sutten. 

Anmeld

30. januar 2012

Anonym trådstarter

Trine89 skriver:

min datter gør nogen gange det samme.. 
jeg tager hende først ind hvis hun ikke vil tage imod sutten. 

Tak for svar!!

kan det virkelig passe hun er træt allerede nu igen? har lige gabt, ved ikke om jeg skal lægge hende ud.

stod op 8.30.

Sov fra 10-11

Så fra 12-15...

kan det virkelig passe hun vil sove igen?? 

Anmeld

30. januar 2012

Trine89

Det kan nok godt være.. 

min datters sove rytme ser nogenlunde sår'n her ud: 

Står op mellem 8.30 og 9:00 

sover fra 10 - 11.30 ca.

igen fra 13.00 - 15.00 ca.

og så fra 16.30 til 17.30(nogen gange 18.00)

og så i seng for natten kl 21.00

Og hun er 5½ mdr.. 

Anmeld

30. januar 2012

Eddy

Anonym skriver:

Tak for svar!!

kan det virkelig passe hun er træt allerede nu igen? har lige gabt, ved ikke om jeg skal lægge hende ud.

stod op 8.30.

Sov fra 10-11

Så fra 12-15...

kan det virkelig passe hun vil sove igen?? 

Sådan er det også med min datter. Hun er lige blevet 3 måneder og hun sov fra 12-15 ca og kl 16 ville hun sove igen. Tror det er helt normalt ))

Anmeld

30. januar 2012

L&V

Anonym skriver:

Min dreng ligger ude og sover.. fra kl. 12.. først vågnede han og græd kl. 14, så fik han sutten og faldt i søvn igen. her 14.30 græd han igen (altså ikke vild gråd, bare lidt brok), fik sutten og faldt igen i søvn.

burde jeg havde taget ham ind i stedet for at give sutten? er nervøs for om jeg på en måde "tvinger" ham til at sove videre når han egentlig ikke ville når jeg bare giver sutten så han falder i søvn igen.. hvad gør i? han er 4 mdr

Syntes da det lyder ganske fornuftigt.. Man kan jo ikke tvinge nogle til at sove så hvis dit barn ikke var træt så tvivler jeg på det ville sove

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.