Farvel for nu ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. januar 2012

Kløver

Ja sikke tiden går, kan slet ikke forstå hvor stærkt tiden går, tænkt at det allerede er 1 år siden min skønne søn kom til verden.

Vi fejrede hans fødselsdag i lørdags for hele familien, og han fik både boller og lagkage med lys, og lagkagen var i hvertfald god, og blev indtaget på bedste maner med begge hænder, og undersøgt og smagt fik samtidig charmeret hele selskabet, så i dag bliver bare hygge med mor og far og mormor og morfar.

Men det bliver ikke længe i skal undvære os, for allerede 1 maj forventer vi lillesøster, så vi ses snart igen

Tak for et skønt år og stort tillykke med fødselsdagen til min, knap så lille søn, på 12 kg og 79 cm (vejede 2020 gr og var 46 cm ved fødslen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

morethanperfect

Maja84 skriver:

Ja sikke tiden går, kan slet ikke forstå hvor stærkt tiden går, tænkt at det allerede er 1 år siden min skønne søn kom til verden.

Vi fejrede hans fødselsdag i lørdags for hele familien, og han fik både boller og lagkage med lys, og lagkagen var i hvertfald god, og blev indtaget på bedste maner med begge hænder, og undersøgt og smagt fik samtidig charmeret hele selskabet, så i dag bliver bare hygge med mor og far og mormor og morfar.

Men det bliver ikke længe i skal undvære os, for allerede 1 maj forventer vi lillesøster, så vi ses snart igen

Tak for et skønt år og stort tillykke med fødselsdagen til min, knap så lille søn, på 12 kg og 79 cm (vejede 2020 gr og var 46 cm ved fødslen)

Tillykke med ham 

Det utroligt så hurtigt det går altså  

Anmeld

30. januar 2012

M (:

Stort tillykke med ham (:

Anmeld

30. januar 2012

Kløver

morethanperfect skriver:

TTUTUsin

Tillykke med ham 

Det utroligt så hurtigt det går altså  

Mange tak. Ja det er vildt som tiden går

Anmeld

30. januar 2012

Kløver

M (: skriver:

Stort tillykke med ham (:

Mange tak

Anmeld

30. januar 2012

LR85

Jaaa, tillykke. Velkommen til tumlingegruppen

Anmeld

30. januar 2012

Kløver

louiseandersen85 skriver:

TTuTusinTusindtåtataeertUndskmjundeunderligunderliunderligunderligtmmemensårasamJaaa, tillykke. Velkommen til tumlingegruppen

Tak er underligt men samtidig fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.