Jer med børn der bliver passet på deltid +hjælp til madpakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. januar 2012

Mother-love

Hej piger.
Isabella skal jo starte i vuggestue på deltid (30 timer) på onsdag. Og jeg kom til at tænke på hvordani gør?
Isabella skal være der fra 9-15 og tænkte jamen nu er det jo bedst hun får havregrød inden hun skal derover da det mætter lidt længere tid. Men sagen er den at vi skal gå 8.30 og hun vågner for det meste omkring kl 7 men nogen dage vågner hun jo tidligere og der skal hun jo have noget og spise. Men hvis jeg giver hende havregrød der så passer det jo ikke helt med at hun skal spise kl 10.30 derovre igen. Hvad gør jeg så? Jeg tænkte jeg ville give hende lidt frugtmos men så skal hun jo spise igen efter en til to timer så der vil hun jo ikke kunne spise så meget, så ved jeg ikke om hun er mæt længe nok til de skal spise.

Hvad giver i med på madpakke?
Jeg havde i tankerne at idet hun skal have to madpakker med så vil jeg give hende en frugtmos samt et stykke bondebrød med smørpålæg til kl 10.30 og så til kl 14 er jeg helt blank på hvad jeg skal give hende med. De får frugt kl 9 så dette ville de anbefale vi ikke gav hende med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Mother-love

30. januar 2012

Mother-love

Slet ingen?...?

Anmeld

30. januar 2012

Zeus

michelledam skriver:

Hej piger.
Isabella skal jo starte i vuggestue på deltid (30 timer) på onsdag. Og jeg kom til at tænke på hvordani gør?
Isabella skal være der fra 9-15 og tænkte jamen nu er det jo bedst hun får havregrød inden hun skal derover da det mætter lidt længere tid. Men sagen er den at vi skal gå 8.30 og hun vågner for det meste omkring kl 7 men nogen dage vågner hun jo tidligere og der skal hun jo have noget og spise. Men hvis jeg giver hende havregrød der så passer det jo ikke helt med at hun skal spise kl 10.30 derovre igen. Hvad gør jeg så? Jeg tænkte jeg ville give hende lidt frugtmos men så skal hun jo spise igen efter en til to timer så der vil hun jo ikke kunne spise så meget, så ved jeg ikke om hun er mæt længe nok til de skal spise.

Jeg havde i tankerne at idet hun skal have to madpakker med så vil jeg give hende en frugtmos samt et stykke bondebrød med smørpålæg til kl 10.30 og så til kl 14 er jeg helt blank på hvad jeg skal give hende med. De får frugt kl 9 så dette ville de anbefale vi ikke gav hende med.

Vi har bare givet morgenmad som normalt, og vi har ikke skulle give madpakke med

Anmeld

30. januar 2012

M&M's Mor

michelledam skriver:

Hej piger.

I vores VS har vi kun skulle sørger for selve frokosten...formiddags og eftermiddagsmad står de for...utrolig så stor forskel der er på det...

Anmeld

30. januar 2012

Mother-love

M&M's Mor skriver:

I vores VS har vi kun skulle sørger for selve frokosten...formiddags og eftermiddagsmad står de for...utrolig så stor forskel der er på det...

Ja der er stor forskel der er mad kl 7.20 og så giver de frugt kl 9 også. Men da Isabella først skal være der kl 9 så skal vi have mad med. Har tilgengæld hørt flere der selv skulle have bleer med det skal vi så ikke.

Anmeld

30. januar 2012

MomseJulia

Til kl 14, (eftermiddagsmad)

En halv bolle, pandekage, kiks, riskiks, yougurt, tørret frugt, halv fngerstang, kålskål, knækbrød. Jeg ville give brød af en art med, lidt grøn snak, eller måske 10 vindruer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.