tror skisme han har kedet sig hjemme ved mig.. ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

885 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

An&Jo

Har lige afleveret Johannes i dagplejen igen efter en uge hjemme ved mig..

Jeg har hygget mig sindssygt den uge, på trods af at jeg har været træt med træt på og egentlig nok mest trængte til at sove.. men grundet min egen sygdom og hans ringorm har han jo også været lidt tvunget til at være herhjemme..

Men han ville ikke sige farvel imorges.. Han gik bare ind og da jeg ville have et farvel mysser lukkede han bare døren for han havde altså ikke tid til at sige farvel..
Tror han har savnet sine kammerater, og kedet sig lidt hjemme ved mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

TaAsJu

Det er jo kun godt når det er... de er nok også lidt sjover og lege med end mor er

Anmeld

30. januar 2012

An&Jo

Mor til 2, snart 3 skriver:

Det er jo kun godt når det er... de er nok også lidt sjover og lege med end mor er

haha, ja det tror jeg på.. jeg har jo været beordret ro, så har jo ikke været helt på dupperne..

Men dejligt han i det mindste er glad for sine kammerater dernede..

Anmeld

30. januar 2012

TaAsJu

An&Jo skriver:

haha, ja det tror jeg på.. jeg har jo været beordret ro, så har jo ikke været helt på dupperne..

Men dejligt han i det mindste er glad for sine kammerater dernede..

Ja det er det.. Har selv en her hjemme der ikke gider lege med mor og far mere hun vil bare i vuggestue, men vi mangler lige 4 uger mere i dk inden vi kommer hjem.. Men når hun starter op igen har hun haft 10 ugeres ferie Så tror hun trænger til det

Anmeld

30. januar 2012

An&Jo

Ja det er det.. Har selv en her hjemme der ikke gider lege med mor og far mere hun vil bare i vuggestue, men vi mangler lige 4 uger mere i dk inden vi kommer hjem.. Men når hun starter op igen har hun haft 10 ugeres ferie Så tror hun trænger til det

puha, 10 ugers ferie er dælme os meget.. :O

det ville min dreng slet ikke klare, han ville kede sig så meget at ulykkerne ville begynde at komme ud af fingrene på ham..

Anmeld

30. januar 2012

TaAsJu

Vi havde 2 ugers juleferie inden vi rejste til Dk også har vi 8 uger her hjemme..
De er også så småt begyndt og komme, hun drille hendes søster helt enormt meget Men vi laver alt mulig med hende og låner hendes kusine der er 6 md ældre end hende så de får brændt noget krudt af..
Men kan godt mærke hun trænger til og komme tilbage nu..

Anmeld

30. januar 2012

An&Jo

Vi havde 2 ugers juleferie inden vi rejste til Dk også har vi 8 uger her hjemme..
De er også så småt begyndt og komme, hun drille hendes søster helt enormt meget Men vi laver alt mulig med hende og låner hendes kusine der er 6 md ældre end hende så de får brændt noget krudt af..
Men kan godt mærke hun trænger til og komme tilbage nu..

ja det er dælme os længe..

kan godt forstå hun trænger til at komme hjem i vuggestue igen.. har i været her så længe fordi du ikke måtte flyve eller hvordan hænger det sammen??

Anmeld

30. januar 2012

Mor Til Oktober Børn

An&Jo skriver:

Har lige afleveret Johannes i dagplejen igen efter en uge hjemme ved mig..

Jeg har hygget mig sindssygt den uge, på trods af at jeg har været træt med træt på og egentlig nok mest trængte til at sove.. men grundet min egen sygdom og hans ringorm har han jo også været lidt tvunget til at være herhjemme..

Men han ville ikke sige farvel imorges.. Han gik bare ind og da jeg ville have et farvel mysser lukkede han bare døren for han havde altså ikke tid til at sige farvel..
Tror han har savnet sine kammerater, og kedet sig lidt hjemme ved mig..

Haha  DEt minder meget om Mille imorges ..

Hun havde øjenbetændelse Tirsdag til fredag i sidste uge (øjendråberne virkede ikk som de skulle ) og idag da hun kom i VS løb hun over til den nærmeste pædagog og satte sig på skødet a hende, da mor så ville sige farvel, vinkede hun bare ..   Ikk noget med møs eller noget !! NEEEJ! Bare vinke

Anmeld

30. januar 2012

An&Jo

MillesMor111010 skriver:

Haha  DEt minder meget om Mille imorges ..

Hun havde øjenbetændelse Tirsdag til fredag i sidste uge (øjendråberne virkede ikk som de skulle ) og idag da hun kom i VS løb hun over til den nærmeste pædagog og satte sig på skødet a hende, da mor så ville sige farvel, vinkede hun bare ..   Ikk noget med møs eller noget !! NEEEJ! Bare vinke

haha.. vi forældre skal vidst ikke tro at vi ikke kan undværes..

du fik i det mindste vink, jeg fik en dør i hovedet..

Anmeld

30. januar 2012

Mor Til Oktober Børn

An&Jo skriver:

haha.. vi forældre skal vidst ikke tro at vi ikke kan undværes..

du fik i det mindste vink, jeg fik en dør i hovedet..

Jaa  Hellere vink end en dør  Men hun plejer at løbe over og give en møsser, men nix! Du kan fået vink, kan du

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.