lægen tog mig ikke alvorligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

2721

Ringede til lægen i dag angående Charlie hoster om natten. Hun tog mig slet ikke alvorligt og mente ikke det var noget, men kom heller ikke med nogen forklaring. Sagde blot at når han ingen feber har og ikke hoster om dagen skulle jeg bare slappe af.Jeg fik dog til sidst en tid fordi jeg insisterede. Men det var klart at hun allerede nu har vurderet at han intet fejler og det irritere mig at jeg på den måde bliver affærdiget. Særligt fordi han i nat slet ikke har sovet efter at han vågnede fordi han hostede og var bare helt utrøstelig.Undskyld det er blevet så rodet, men sidder bare her og er så ærgelig over situationen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

morstinus

Havde en fra min gamle mødregruppe, der havde det samme dilemma med sin nyfødte dreng.

hun fik sin sundhedsplerjerske ind over, der ringede for hende. så hun fik en tid på skejby til sin søn.

de fandt ud af senere at han har asmatisk bronkitis og hverken kan tåle mados, deo, parfume eller røg på nogen måde.

men hendes læge var lige så arrogant som din. mente ikke der var noget. man skal insistere og blive ved. man ved hvad der er bedst for sit barn  håber i finder ud af hvad det er. det er hårdt for alle når yngstemanden ikke kan få sin søvn.

Anmeld

30. januar 2012

EnGodMor

Puslingen skriver:

Ringede til lægen i dag angående Charlie hoster om natten. Hun tog mig slet ikke alvorligt og mente ikke det var noget, men kom heller ikke med nogen forklaring. Sagde blot at når han ingen feber har og ikke hoster om dagen skulle jeg bare slappe af.Jeg fik dog til sidst en tid fordi jeg insisterede. Men det var klart at hun allerede nu har vurderet at han intet fejler og det irritere mig at jeg på den måde bliver affærdiget. Særligt fordi han i nat slet ikke har sovet efter at han vågnede fordi han hostede og var bare helt utrøstelig.Undskyld det er blevet så rodet, men sidder bare her og er så ærgelig over situationen

Du betaler skat, så klart du skal ha en tid til lægen, så din søn kan blive tjekket ordentligt.

Men øv for en dårlig behandling, jeg vil da mene at man heller må komme en gang for meget, end en gang for lidt til lægen..... den holdning har min læge ihvertfald os

Håber din søn er okey.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.