Tale og spise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har en datter på 22 måneder, hun kan ikke sige et eneste ord endnu, vi sætter ord på alt som man skal, men det hjælper ikke...

Hun siger kun skrige lyde, som iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, uuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhh, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh, det er det hun "siger".

Er det "normalt" at et barn på 22 mdr intet kan sige???

Hun er blevet tjekket 3 gange det sidste halve år hos to læger, og de siger hendes øre intet fejler...

Spise kan hun heller ikke selv, vi prøver  og vise hende hvordan man skal gøre, men hun bliver sur og nægter.

Hun kan heller ikke drikke selv, hun vil heller ikke lære det.. Er det normalt når hun er 22 mdr??

Jeg er lidt bob bob med det....

Evt nogen råd til hvad vi kan gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

felicity

http://www.mama.dk/Baby/Udvikling/Dit-barns-udvikling-fra-0-2-aar.aspx

der er lidt info omkring barnets udvikling 0-2 år

Anmeld

30. januar 2012

Anonym trådstarter

felicity skriver:

http://www.mama.dk/Baby/Udvikling/Dit-barns-udvikling-fra-0-2-aar.aspx

der er lidt info omkring barnets udvikling 0-2 år

Tak  dog er jeg stadig nervøs, da min datter kun kan 2 af tingene der er skrevet i 1-2 år  Det er bare svært og ikkke være nervøs, når alle andres børn kan næsten alt, og familien presser på med spørgsmål, fordi vores datter ikke kan spise drikke og tale

Anmeld

30. januar 2012

M.O.A.R.

Jeg ville kontakte min sundhedsplejerske og få en snak om det hele og få hendes syn på sagen Selvom SP har været på sidste besøg er man stadig velkommen til at ringe

Jeg er sikker på i prøver alt hvad i kan for at hjælpe hende i hendes udvikling, tror SP vil ku' give dig rigtig mange gode råd og god vejledning.

Held og lykke 

Anmeld

30. januar 2012

felicity

MaleneF skriver:

Jeg ville kontakte min sundhedsplejerske og få en snak om det hele og få hendes syn på sagen Selvom SP har været på sidste besøg er man stadig velkommen til at ringe

Jeg er sikker på i prøver alt hvad i kan for at hjælpe hende i hendes udvikling, tror SP vil ku' give dig rigtig mange gode råd og god vejledning.

Held og lykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.