Muhmi skriver:
Tak for råd... Det vil vi prøve 
Jeg synes bare det sådan har taget en smule overhånd... Men selvfølgelig skal vi bare blive ved med at sige han skal ae... Nogle gange bliver man bare lidt blændet af at det ikke lige helt kører som det burde 
Og så vil man jo helst ikke sige "Neeej" Hele tiden... Men det kommer man godt nok til maaange gange i løbet af en dag lige for tiden synes jeg 
jeg kan stadig have dage hvor jeg ikke laver andet end at sige nej, og ja det er rigtig hårdt, men det er desværre nogengange det der skal til..
bare husk at gå ned i børnehøjde, ikke stå og bøj dig over barnet, ned i hug og så fortæl, så føler de sig knapt så truet og hører bedre efter..

jeg brugte omkring en måned til to på at få ham til at forstå helt præcist hvad jeg mente, men han slår mig faktisk aldrig mere, kun hvis han ikke lige får sin vilje, så svinger han lige en lussing på låret (fordi det passer med højden, ellers lå den nok i ansigtet

), men så får han afvide at det ikke er iorden, og han skal være sød, ellers bliver mor ked af det, og så får jeg en krammer og en mys..

Men nu er Johannes jo så os knap 22 mdr, så han forstår en del..
Anmeld