3 store sække pigetøj til min datter på guloggratis... Okay, det var inklusive noget fodtøj som jeg rent pr automatik sorterer fra, ligesom jeg gør med evt undertøj, men alligevel.
375 kr, for to propfulde sække i str 7-10 år OG det er pænt!! Meget af det ser ud som nyt. Jeg er virkeligt kritisk, og alt hvad der var en smule forvasket blev sorteret fra. Og det er inklusive en lækker flyverdragt til næste vinter. Jeg er ret godt tilfreds...
Nå, så kom jeg hjem med det og gik i gang med at sortere og min datter på 6 endte med at gå totalt i tøj-rus. Anderledes kan det simpelthen ikke beskrives...
Det var 'jeg vil ha' - jeg vil ha' til hvert eneste stykke jeg hev op af poserne, og til sidst sad hun ovenpå et bjerg af nyt tøj i den store sofa og tronede. Det vil sige, når hun da ikke var i gang med at prøve
På et tidspunkt havde hun en selskabsnederdel med lyseblåt tyl på, hvide sokker, en stribet bluse, en lilla, strikket poncho, en postkasserød termovest, og skihandsker i lyserød. På en gang. Hun var et syn for guder...
Anmeld