Hjælp til ramme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. januar 2012

MyLove E

God aften..
Jeg har købt sådan nogle rammer og vil lave min søns fod og håndtryk i dem. Men rammen er jo ret kedelig og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved den er ikke så kreativ.. Har i nogle idé til hvordan jeg gør den mere spændende. Hans farmor skal have den i 75års fødselsdag gave fra ham.

P.s hvis nogen har idé til hvad vi voksne skal give hende i gave. voksne er min mand, hans bror og mig selv. Hun ønsker sig ingenting og har alt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

onlyme

Tauf skriver:

God aften..
Jeg har købt sådan nogle rammer og vil lave min søns fod og håndtryk i dem. Men rammen er jo ret kedelig og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved den er ikke så kreativ.. Har i nogle idé til hvordan jeg gør den mere spændende. Hans farmor skal have den i 75års fødselsdag gave fra ham.

P.s hvis nogen har idé til hvad vi voksne skal give hende i gave. voksne er min mand, hans bror og mig selv. Hun ønsker sig ingenting og har alt.

Super ide,.!
Du kunne købe nogle af de der små tuber man kan få med maling i, kommer ud i meget tynd stråle og lade ham dekorerer den eller selv skrive en hilsen til hende :-)

Anmeld

29. januar 2012

MyLove E

onlyme skriver:

JJar

Super ide,.!
Du kunne købe nogle af de der små tuber man kan få med maling i, kommer ud i meget tynd stråle og lade ham dekorerer den eller selv skrive en hilsen til hende :-)

Har tænkt på om han selv skulle male der på men han er kun 8 mdr..
Er han ikke for lille?

Anmeld

29. januar 2012

onlyme

Tauf skriver:

Har tænkt på om han selv skulle male der på men han er kun 8 mdr..
Er han ikke for lille?

naah det ved jeg nu ikke ;-)
Men du kunne jo hjælpe lidt til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.