Vagtlæge eller ej??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

An&Jo

Mor til Frederic skriver:

Sådan ser frederic også ud hvis han får enten remulade eller ketshub på kinderne/ hagen, når vi er på jensens bøfhus... 

Herhjemme kan makrel salat også give udslæt på hans hud, hvor det har siddet..

Jeg har aldrig oplevet det før idag.. og hvis han får noget kødpålæg, plejer han gerne at få både remo pg mayo på hvis jeg får det..

Så blev ret urolig, men vagtlægen sagde at jeg bare skulle holde øje med at han ikke fik feber og at det ikke bredte sig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Mor til Frederic og Freya

An&Jo skriver:

Jeg har aldrig oplevet det før idag.. og hvis han får noget kødpålæg, plejer han gerne at få både remo pg mayo på hvis jeg får det..

Så blev ret urolig, men vagtlægen sagde at jeg bare skulle holde øje med at han ikke fik feber og at det ikke bredte sig..

Kan være i plejer at være hurtigere til at få tørret det væk, end lige idag... Ny type remo eller mayo. 

Alt efter hvor længe det sidder på huden, des være bliver det.

Sådan er det ihvertfald herhjemme og på jensens. Han får det ikke af vores eget remo herhjemme, så ved ikke hvad for en slags de bruger på jensens. 

Anmeld

29. januar 2012

Henri84

Alberte ser tit sådan ud efter mad Det plejer at gå væk efter et par timer
Hun reagerer på rigtig mange madvarer med lignende udslæt, så vi ser det nærmest dagligt

Anmeld

29. januar 2012

An&Jo

Kan være i plejer at være hurtigere til at få tørret det væk, end lige idag... Ny type remo eller mayo. 

Alt efter hvor længe det sidder på huden, des være bliver det.

Sådan er det ihvertfald herhjemme og på jensens. Han får det ikke af vores eget remo herhjemme, så ved ikke hvad for en slags de bruger på jensens. 

kan da godt være det er typen, men han fik os af det sidste gang, og det sidder vel egentlig lige længe, for tørrer ham først når han er helt færdig..
Men skal vidst til at tørre ham ind imellem så han ikke få det igen..

Anmeld

29. januar 2012

An&Jo

Henri84 skriver:

Alberte ser tit sådan ud efter mad Det plejer at gå væk efter et par timer
Hun reagerer på rigtig mange madvarer med lignende udslæt, så vi ser det nærmest dagligt

puha, håber da ikke at det er en hverdagsting vi skal igang med, synes vi har rigeligt i hans AB når det er i udbrud..

Anmeld

29. januar 2012

gonefishing

An&Jo skriver:

Vi har lige siddet og spist, og da vi var færdige så Johannes ud som på billederne..

Vi har bare fået rugbrød idag, og han fik hamburgerryg ovenpå, da vi andre så tog remoulade på ville han også, så det fik han, men han har ikke fået noget i aften han ikke har fået før.. :/

Ville i konsultere vagtlægen??

Efter billederne er blevet taget, har det bredt sig til næsen også..

Nu er jeg selv allergisk overfor næsten alt, og er meget bange for min datter har arvet noget.

Men vagtlægen vil ikke gøre noget ved det, med mindre din dreng hæver op eller får feber.

Den eneste form for allergi som vagtlægen kan/vil gøre noget ved her og nu er nældefeber og selvfølgelig hævelse i munden/halsen/ samt kløe i mund og hals, da dette kan være livsfarligt.

Men jeg ville gemme billederne og tage ham til lægen og få lavet en allergitest.

Mvh en der er så allergisk at jeg aldrig må få en priktest lavet.

Anmeld

29. januar 2012

Mor til Frederic og Freya

An&Jo skriver:

kan da godt være det er typen, men han fik os af det sidste gang, og det sidder vel egentlig lige længe, for tørrer ham først når han er helt færdig..
Men skal vidst til at tørre ham ind imellem så han ikke få det igen..

Lyde da til at det 'blot' bare er det så... Især også når han har haft det før ved samme madvare... Så ville enten skifte det ud med en anden type eller tørre ham lidt oftere...

Anmeld

29. januar 2012

An&Jo

Lyde da til at det 'blot' bare er det så... Især også når han har haft det før ved samme madvare... Så ville enten skifte det ud med en anden type eller tørre ham lidt oftere...

nej nej, han har aldrig reageret sådan før..

det jeg mente var at han fik af det samme remo sidste gang vi fik rugbrød til aften.. det er første gang han er kommet til at se sådan ud..

Anmeld

29. januar 2012

Henri84

An&Jo skriver:

puha, håber da ikke at det er en hverdagsting vi skal igang med, synes vi har rigeligt i hans AB når det er i udbrud..

Hndes hud har altid været sart, så der skal ikke så meget til Men hun virker ikke generet af det, og det er jo det vigtigste, så må vi andre overleve de par timer hun ser sådan ud efter måltiderne

Anmeld

29. januar 2012

An&Jo

Flodkilling skriver:

Nu er jeg selv allergisk overfor næsten alt, og er meget bange for min datter har arvet noget.

Men vagtlægen vil ikke gøre noget ved det, med mindre din dreng hæver op eller får feber.

Den eneste form for allergi som vagtlægen kan/vil gøre noget ved her og nu er nældefeber og selvfølgelig hævelse i munden/halsen/ samt kløe i mund og hals, da dette kan være livsfarligt.

Men jeg ville gemme billederne og tage ham til lægen og få lavet en allergitest.

Mvh en der er så allergisk at jeg aldrig må få en priktest lavet.

vagtlægen mente at det muligvis var nældefeber, men han ville kun se os hvis der kom feber eller det bredte sig..
for varmt og hævet det var det.. Men nu sover sønnike sødt i sin seng, og så holder jeg lige lidt ekstra øje med ham indtil jeg selv går i seng..

vi har bare været ved lægen så tit på det seneste, så tror måske bare jeg ser om det sker igen næste gang han får remo, for kan jo ikke nægte ham det når jeg ikke er helt sikker på at det er det.. men slår han så ud igen, så får han det ikke mere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.