hmm ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. januar 2012

mor-til-en-dejlig-baby

nu skal prinsessen her døbes inden ret længe !!!!!!

& jeg vil gerne lige hører jer herinde... Mig og min  kæreste havde i første omgang tænkt på at der skulle være lune retter til dåben som vi selv lavede... Men så faldt vi over tanken om at bestille den lækreste mad udefra, hvor vi selv plejer spise når vi skal forkæles lidt... Men prisen vil da koste derude til 33 mennesker 2.500'- er det sinssyg en pris for en frokost, eller er lune retter nok i sig selv ? er bange for folk vil synes det kedeligt, med leverpostej og kylling og så meget andet almindelig mad, hvilket det her vi har fået på tankerne er udlansk og rigtig lækker.. men prisen er noget helt andet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

BellaCiinea

den-lykkeligste skriver:

nu skal prinsessen her døbes inden ret længe !!!!!!

& jeg vil gerne lige hører jer herinde... Mig og min  kæreste havde i første omgang tænkt på at der skulle være lune retter til dåben som vi selv lavede... Men så faldt vi over tanken om at bestille den lækreste mad udefra, hvor vi selv plejer spise når vi skal forkæles lidt... Men prisen vil da koste derude til 33 mennesker 2.500'- er det sinssyg en pris for en frokost, eller er lune retter nok i sig selv ? er bange for folk vil synes det kedeligt, med leverpostej og kylling og så meget andet almindelig mad, hvilket det her vi har fået på tankerne er udlansk og rigtig lækker.. men prisen er noget helt andet..

Jeg sys det ville være lækkert med det der mad ude fra! =)

Anmeld

29. januar 2012

mor-til-en-dejlig-baby

IsabellaCiinea skriver:

det ville du hellere foretrække frem for mere almindelig hverdags mad ?

Anmeld

29. januar 2012

mor-til-en-dejlig-baby

IsabellaCiinea skriver:

Anmeld

29. januar 2012

L&V

Syntes absolut begge dele lyder super lækkert.. Vi valgte at købe smørrebrød til vores også var der en kæmpe kage til kaffen også var det faktisk det og det var folk ganske tilfreds med så syntes da bare i ska gøre det i syntes virker for jer Det er jeres dag

Anmeld

29. januar 2012

mor-til-en-dejlig-baby

Månsson skriver:

Syntes absolut begge dele lyder super lækkert.. Vi valgte at købe smørrebrød til vores også var der en kæmpe kage til kaffen også var det faktisk det og det var folk ganske tilfreds med så syntes da bare i ska gøre det i syntes virker for jer Det er jeres dag

mhh lyder osse lækkert.. hvad måtte i af med for det ?

Anmeld

29. januar 2012

L&V

den-lykkeligste skriver:

mhh lyder osse lækkert.. hvad måtte i af med for det ?

Vi gav 20kr pr. stk også bestilte vi 3 stk til hver og der var alt for meget så manden fik resten med på arbejde he he.

Anmeld

29. januar 2012

BellaCiinea

den-lykkeligste skriver:

Jeps =D Helt klart =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.